søndag 23. oktober 2011

Oreo-kjeks i øra!


Når jeg bodde i New York som 17-åring oppdaget jeg de utrolig gode kjeksene Oreo.
Da var jeg en ivrig basket- og softballspiller på 55 kg. som kunne fortære to pakker i døgnet....
Nå er jeg ikke helt det lenger og må nøye meg med Oreo-kjeks hengende fra ørene:-) 


Disse håndlagede fant jeg på butikken Gaven på Bakklandet i Trondheim.

Jeg ble selvfølgelig stående kjempelenge og prate med de trivelige damene som drev butikken.
Tror ikke hun som laget de har egen blogg eller nettbutikk, synd egentlig for de hadde de hærligste hjemmelagede produkter. Her ser dere noen bilder fra den fine butikken fra tidligere i høst.




Men tilbake til OREO-temaet...
Jeg må jeg innrømme at jeg lager verdens beste Oreo-kake til høytider da.
Og oppskriften er fra min bloggvenninne Jorids Noe på Hjertet-blogg.
Trykk HER for å få oppskriften.
  Superenkel å lage!


3 kommentarer:

  1. Så kule øredobber :) Disse må du ha på på lørdag så vi får se ;) Gaven har jeg vært en gang , sammen med Trine ( Gult hus i svingen ) . Der har de mye fint !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Haha så kule!
    Og den kaka må jeg prøve, takk for tips!

    SvarSlett
  3. Nydelige øredobber, elsker Oreo! Og den kaka har jeg laget selv mange ganger, opskriften lignet veldig, nydelig er den!

    Åh, jeg skulle ønske jeg var hjemme og kunne treffe så mange fantastiske trønderjenter på bloggtreffet på lørdag, men dessverre :S
    Vi får satse på flere treff!
    Kos dere masse!
    Klem E

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...