søndag 13. februar 2011

Stua vår etter vitamin- innsprøytning


Sola er kommet tilbake og jeg var virkelig klar for å bytte ut litt av vinterfølelsen i heimen. Ja, jeg vet det fortsatt er vinter og at våren ikke slår inn før om flere uker, men idag har altså stua vår fått en skikkelig vitamin-innsprøytning!! I LOVE IT!!! Interiør kan jo faktisk gi energi!

  

Primulaen ble kjøpt inn i morsdagsgave og Valentine til meg selv siden Grekern ikke er spesielt vant til å feire disse dagene. Og blomster-uroen laget jeg sent i gårkveld med Tilda-papir og designpapir fra Panduro.


Min bestevenninne (mamma) og jeg elsker å gå på inspirasjonsturer sammen. I går ble det en tur på Åhlens som resulterte i disse hærlige, fargerike putene, gardiner og pledd. Billige var de også! Noen gamle Kid-puter ble kjempeglade for nytt vennskap og Isunda-sofaen gryntet av lykke etter å ha fått nye leiebore....


Den greske Terpsichori fikk plutselig et litt rosa skjær over seg... Nesten litt red-light-district??
Ja, ja, hun har jo den ene puppen ut hver dag lell...


Interiørblogging har ingen av gutta noe interesse eller forståelse for og mente at nå måtte de få komme inn på stua. Etter å ha fått opptil flere linseluser på bildene, kapitulerte jeg....
  

Jeg tok en pause og så Disneys hærlige serie "Phineas & Ferb" disse to små fyrene som har de mest fantastiske oppfinnelser mens storesøsteren frustrert aldri får besvist ugagnen deres til noen.
Det er jo morsdag så litt qualitytid må til:-)


Vi burde vel være ute å gått på ski i finværet, men jeg synes det er veldig godt å slappe av på søndager. Jeg er ikke av de supermødrene som er på en fjelltopp med pinnebrød innen klokka er ti. Nei, gi meg sene søndagsfrokoster, brettspill, blogging og slumring under pleddet:-)


Slik ble altså stua, jeg ble kjempefornøyd!
God morsdag alle sammen:-)

9 kommentarer:

  1. Åh, så fint det ble!:D Skikkelig vårstemning!:) Herlig!

    SvarSlett
  2. Er misunnelig for den Terpsychori jeg ;-)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så koselige farger, og koselig blogg du har:)
    Legger meg til som følger her hos deg jeg:)

    Ha en fin tirsdag:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så hyggelig at du ville følge bloggen min. Fine bilder du viser her - virkelig friske, herlige farger, ja! :) Liker godt den "greske" damen på veggen.

    Håper du får en fin kveld!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  5. herlig, fargerik blogg du har:) Her vil jeg trives:)
    Velkommen som følger:) Jeg følger også deg:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. ah så herlig,sol og disse farger,blir bare glad for å se de jeg:) heldigvis er januar og snart februar over,ikke lenge igjen:)

    og velkommen skal du være innom kjeller`n:)
    go hælg:)

    SvarSlett
  7. Hei! Så trivelig å finne deg som følger på bloggen min, for da fant også jeg deg:) Kjempe koselig blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  8. Her har våren flyttet inn, deilige farger! Kjenner humøret løfter seg når jeg ser på bildene fra stua di:-)

    Håper du koser deg denne helgen også, og hvem sa topptur er noe å trakte etter!!? ;-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  9. for en nydelig stue!! OG ikke minst blogg ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...