mandag 3. januar 2011

Litt mer rosa kjøkken


Siden jeg har snudd døgnet totalt iløpet av jula og fortsatt er våken, kan jeg jo blogge litt mer om det rosae kjøkkenet mitt. "All of Irina" ville se hele kjøkkenet og det har hun jo rett i, det var vel mest detaljer på forrige innlegg. Men akkurat v/ middagstider i dag var ikke kjøkkenet spesielt bloggbart kan man si:-) Men ohoi, hvor effektiv jeg er etter middnatt, da "shainer" jeg både kjøkken & heim! Så nå ble det bilder!




Nå er ikke dette noe stort kjøkken, vi tenkte på å slå ut noen vegger når vi pusset opp, men egentlig så er det veldig greit å ha spisestuen i naborommet. Der er det mer enn nok plass, ja, vi var 12 stk. til bords på julaften. Kjøkkenet er langt og smalt, men faktisk veldig funksjonelt!

Og her er det ikke fancye Cappucinomaskiner, induksjonskomfyrer eller dampovner, nei. Vi brukte endel ekstra på Corianplate, blandabatteri med slange, nedfelt vask og dyr kjøkkeninnredning, men ellers er det enkle saker. For da var budsjettet oppbrukt!

Men vi stortrives i vårt lille kjøkken, her lages det alt fra suppeposer og fishsticks til greske paier og tapas. Det må vel nevnes at det er Grekern som er flinkest å holde det rent og pent der:-)


Muffinsoppskriften som henger på kjøleskapsdøra er fra Happylines og Zaloflasketrekket er fra Tovebua. Begge finnes på Epla.no.

Men nå er det 6 timer til jeg må stå opp, så nå får jeg vel hoppe til køys og slumre meg inntil Grekern.....

Legg deg gjerne til som følger av denne bloggen, da blir jeg kjempeglad!!!

Nattaklem fra Maratonjenta!

6 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og godt nytt år så klart :-)

    Trønder å greier! hærlig. Og jammen er du like lys og farger som Irina er mørk og mystisk. Og Nå .-) skal jeg gjøre meg kjent her hos deg.

    SvarSlett
  2. Ojojoj, så utrolig LEKKERT!!! Nesten så jeg går helt i spinn her jeg sitter, hehe...
    Dette var et kjøkken etter mitt hjerte, kooooser meg med de kule bildene og drømmer om å være like tøff;-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Hei, Anne og Rosa!
    Så trivelig at dere likte kjøkkenet mitt. Kan man egentlig få nok rosa i livet?

    Jeg la meg til som følgere av bloggen deres, mange artige innlegg der!

    Ha et finfint 2011! Vi blogges:-)
    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  4. Hei! Så gøy at du fant meg da, så fikk både du og jeg en ny følger! ;-) Det var mange ukjente fjes den kvelden, men det demrer for meg at jeg har sett deg før da jeg så bildet ja. Flott blogg du har! :-)

    SvarSlett
  5. for et nydelig kjøkken :) elsk!

    SvarSlett
  6. Stilig med rosa mellom skapene :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...