mandag 3. juni 2013

Bloggbliss 2013

FOR en bloggbliss-tur det ble!!!
 

Etter en artig flytur nedover sammen med KEISERENS NYE TRÆR var vi tidlig på plass
på STAY hotels med velkomstdrink, utdeling av kart, presentasjonsrunde, latter og god stemning.
 
Ann Helen og Solveig fra
hadde gjort en utrolig jobb med å planlegge og organisere dette for oss.

 


Mye fliring og store smil, ja til og med strømstøpslet smilte....

 
Så startet vi på shoppingrunden på Københavns flotte interiørbutikker.
 
 
 
 
 

 


 
På Kaiku hadde de de flotteste designprodukter og en veldig hyggelig stab. Selv med 4 ansatte på plass i den lille butikken ble det kødannelse og temmelig hektisk når over 30 bloggere gikk amok.
 
Selv kjøpte jeg denne morsomme saken.
En opp-ned-pendel for planter:-)
 
  
 

 

 
Så ble det mange inspirerende foredrag på hotellet.
Her under er Tina Sand, agent for Housedoctor og Nicolas Vahe sammen med
grunder Linda Walsøe, en av de to bak Wik & Walsøe.
inspirerte oss til hvordan å ta gode bilder. 


Redaktør for Boligdrøm og Rom123, Anne Vestad
ga oss et innblikk i hvordan det er å lage interiørblader.

 
 
I tillegg til dette holdte Dagny fra Fargerike og Linda fra Hviit flotte foredrag.
 
 Vi fikk også de utroligste goodiebags!
Her er bare noe av det vi fikk:
 
 
Så ble det innsjekk på de utrolige leilighetene de har på dette hotellet!




 
 
 
 
 
 
 
På kvelden ble det buffet, underholdning og trivsel i flott selskapslokale.
 
Jeg ble sittende på Rogalandsbordet og har enda ondt i lattermusklene!
Trøndere + tøtter fra Sandnes = god stemning
"No har me det løyje!!!"
 
Må si jeg gleder meg stort til jeg skal til Bergen i oktober på Interiør og boligmessa
med disse jentene: KRONPRINSESSENE,  HILDEMOR og TRETTIEN
Vi hadde det så moro i fjor så det blir nok årlig tradisjon!
 
 
 
Våknet med trang hjelm søndag morgen....

 

 
Veldig delikat og lekkert i frokostsalen. Nydelig tapet!
Ved inngangen hadde man til og med muligheten å vaske hendene før en økologisk og sunn frokost.
Ingen stekte egg, pølser og bacon her i gården:-)
 

Her er Margareta og Tomas, noen av den hyggelig betjeningen på STAY som hjalp til med både taxibestilling, kjapp innsjekking og de tok vare på maaaange kofferter og store poser på søndag. 
 



 
 


På søndag rakk vi også litt shopping med noen av tøttene:
Her under er REVINYL, (som det var utrolig koselig å dele leilighet med)


Og her tar vi en velfortjent pause på Urban Outfitters:


Nydelige søtsaker fra Agnes Cupkakes.
 
 


Tilslutt var mine to dager i Køben over og jeg har nå returnert til Trøndelag.
I kofferten har jeg goodiebags, sko med slitte såler, klær dynket i mojito samt noen bruktkupp.
I hjertet mitt har jeg gode minner, nye venner og mye inspirasjon.

Takk for turen alle hærlige bloggvenner!!


Flere bilder fra turen på Instagram under hæsjtæggen: Bloggbliss2013.
 

31 kommentarer:

  1. Johooo! Fortsatt høy på livet etter denne turen! Du er gull! Klem...

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er både gull og hviiit, Linda! Takk for flott foredrag og goodiebag-gave:-)

      Slett
  2. Fantastiske bilder! Du har fått med så mye!
    Hærlig å dele denne dånopplevelsen med fine du!

    Klæm klæm
    Siw

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder! Du har fått med så mye!
    Hærlig å dele denne dånopplevelsen med fine du!

    Klæm klæm
    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for turen kjære sambo!!! Klar for ny tur igjen jeg:-)
      Klæm!!!

      Slett
  4. WOW!! sier jeg bare....det så helt fantastisk ut, alt sammen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en fantastisk tur, neste gang må du bli med Anne-Lise!
      Klæm!

      Slett
  5. Åååå! Gjennopplever alt på nytt:) Så herlig! Du er så FIN!!! Gleder meg til vi sees igjen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en fantastisk organisert tur! Dere er to gode, kreative og varme tøtter, Ann Helen og Solveig! Liker godt å høre at dere googler og planlegger neste tur allerede:-)

      Slett
  6. Veldig hyggelig å hilse på deg! Muligens må jeg skaffe meg en sånn kjøleskapsgris... :) :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he! Ja, den grisen var ikke dum! Takk for koselig tur sammen og artig frokost på søndag:-) Gleder meg til å se mer av deg på NIB også!

      Slett
  7. #detteinleggetfikkmegvirkleigtilåsmile ;)
    Så utrolig kjekt vi hadde det... Herlig stemning rundt bordet under middagen ja. Vi vet å kose oss vi trøndere og rogalendinger. Og det er bare så kjekt å være sammen med deg :)
    Gleeeder meg allerede stort til Bergen!
    Da blir det nattmat, smågodt og alt som hører med ;)
    Stor klem fra May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. NÅ HAR ME DET LØYE!!!!
      Herregud for en gjeng! Flybilletter til Bergen er allerede bestilt og sosialemedia-treff-påmelding er levert og betalt.
      Ut på tur aldri sur:-)
      Stooor klem!

      Slett
  8. Svar
    1. Ja, ikke sant! Det ble mye "wow", "jeg dauer" og "steike, så fint" på den turen:-)

      Slett
  9. Det vaaar så moro!!!!
    Tusen takk for en flott tur!!
    Flott innlegg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en fin tur, Stine! Og gøy med litt shopping og flyplasstrivsel på søndagen:-)

      Klem!!

      Slett
  10. Takk for en kjempeflott tur! Koselig å hilse på deg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i lige måte, Anette! Flott gjeng på tur! Skulle snakket mye mer med alle, neste gang må jeg legge inn en dag ekstra:-)

      Klem!

      Slett
  11. åååå så fint inlegg, takk for den beste turen! Denne opplevelsen lever jeg lenge på <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for en herlig tur sammen, Ann-Beate!! Jeg svever enda...
      Stor klem! Og så kanskje vi treffes i Bergen?

      Slett
  12. Haha, klær dynket med mojito høres ut som et bevis på en bra fest. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, hiva fest! Åpen bar lissom.... Vi bestilte 2 av gangen... Det måtte jo bare gå gæli! Bra vi avsluttet tidlig:-)
      Bli med på neste tur da! Klem:-)

      Slett
  13. Svar
    1. :-) Takk for en herlig tur! Og mange hilsener til Kay Arne... den rakkeren! Klæm!

      Slett
  14. Hei du! Herlig innlegg, herlig tur med herlige damer! Utrolig hyggelig å hilse på og prate med deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å treffe en annen museums-mus på tur! Håper vi treffes igjen på bloggtreff!

      Klem!

      Slett
  15. Sååå kjekt å treffe deg! Og du har verkeleg fanga turen i bilder, herleg å mimre litt :)

    Ønsker deg ein fin kveld!

    -klem

    SvarSlett
  16. Takk for sist, Linn! Det var så herlig en tur! Og trivelig med flyplass-trivsel på søndag:-)
    Ha ei finfin helg!

    SvarSlett
  17. Bloggbliss - Wohoo! :)
    Dette var en fantastisk helg og det var kjempemoro å bli kjent med deg.

    Så fine bilder som du har tatt <3
    Nå lengter jeg virkelig tilbake.. *hihi*

    Håper at vi sees igjen!
    Stor klem fra Heidi

    SvarSlett
  18. For en morsom tur du har vært på !
    Takk for titten, og det hotellet skal jeg notere meg....

    God sommer :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...