mandag 10. oktober 2011

Hærlig, ny interiørbutikk


Jeg blir så glad når jeg ser nye interiørbutikker som virkelig er unike og som har flotte produkter.
Denne perlen oppdaget jeg på en mor-datter-kose-dag i forrige uke.


Butikken heter Inderøy Landhandleri og ligger i Straumen i Inderøy Kommune i Nord-Trøndelag.

Jeg har jo sagt dette før, men kjører du E6 mellom Verdal og Steinkjer er det nesten obligatorisk å ta svippturen innom Inderøy. Et mer kunstnerisk samfunn skal du lete lenge etter.

På butikken finner du alt fra Wik & Walsøe, Höganäs, Riess,Tala, lokal malerikunst, dansk glasskunst,
masse produkter i tinn, skinn og drivved og ikke minst de søte telysholderne fra Mijo Design
(når telyset tennes vises det et nytt ord, på den under står det egentlig Hjertevarme.... genialt hva!)



 Mamma kjøpte det råe speilet under. Lækkert!


Verdens mykeste kanin-pels-poncho ble nesten med meg hjem.



Mamma og de trivelige "landhandlerskene".
Latter, gode råd og lokalkunnskap inngår i servicen på denne fantastiske plassen. 


  Hele Landhandleriet ligger i et gammelt hus og er renovert vakkert. Her snakker vi å ha sans for detaljer.
Istedet for å legge MDF-plater over den gamle veggen har de lagt ei gammel BOLS-flaske inni veggen, satt på spotlys og lagt en glassplate utenpå for å fremheve det gamle.
Og til og med lysbryterne er i gammel stil! Gjennomført!


Besøk gjerne butikkens Facebook-side


Åpningstider:
man - fre: 11:00 - 17:00
lør: 10:00 - 15:00
søn: 13:00 - 17:00
Telefon 400 74 710



Det var dagens shopping-tips:-)

Ser de siste dagene at bloggen har fått mange nye følgere, intet varmer mitt hjerte mer!!
Velkommen!

11 kommentarer:

  1. Hjertelig takk for tipset, den skal hjemsøkes med tid og stunder!

    SvarSlett
  2. Det så ut som et skikkelig skattkammer!Måtte forstørre bildene for å se nærmere på hva hyllene var fylt med, kjempeflotte de hvite litermålene!! Synd butikken ikke er i mitt nærområde. Men jeg skal iallefall huske på den om jeg skulle være i nærheten en gang...

    SvarSlett
  3. Det så veldig koselig ut! Det bildet av damene som ser på fuglene, digger jeg.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar! Denne butikken ser skikkelig koselig ut!

    SvarSlett
  5. Fine bilder fra nydelig butikk:) Sånt liker vi, må innom der når vi kjører den veien til Stokkøya:)

    klem Trine.)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Ja, Lisbeth var herlig på glansdagen :) Gleder meg til å høre på hun i kveld :)

    For en herlig butikk!!!

    Ha en finfin dag!
    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Så koselig med treff da! Skulle gjerne blitt med, men får besøk av familie den helga. Neste gang ;)

    SvarSlett
  8. Herlig med slike butikker. Jeg oppdaget en herlig butikk i dag jeg også. I ei lita bygd i Telemark. Gøøøy! Det øker trivselen på et sted.

    Koselig at du ville bli følger da!
    Velkommen skal du være.

    Liv ;O)

    SvarSlett
  9. Åååååå denne så flott ut. Tror jammen det må legges en søndagsutflukt hit en gang snart ja :-)

    Det høres ut som du får en flott helg ;-) til tross for ruske været i trøndelag for tiden.
    jeg skal passe på å fylle butikken med masse godsaker før du kommer;-)

    By the way. Maria mena og sushi, kan det bli bedre? nei det tror jeg ikke .

    klem klem

    SvarSlett
  10. heisann :) Må ta opp noe alvorlig altså !!! ser på bloggen til Maleriet av de og leif er dine favoritt krativuser !!! Er jeg ikke det !! Helt forferdelig sjokka :( :( og meget skuffet :)

    ha ha ha

    Har du meldt deg på konkuransen på bloggen min :)

    SvarSlett
  11. Wow...for en utrolig flott og spennende butikk :)
    Der skulle jeg gjerne ha vært ja.
    Ha en finfin kveld
    Klem Sissel

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...