mandag 3. oktober 2011

Hvordan ser kontoret ditt ut?

Etter en hærlig sommerferie i Hellas returnerte jeg til kontoret mitt med arbeidslyst og energi.
Men når jeg begynte å se meg rundt føltes det som jeg arbeidet
i et furuhelvete med papir og permer overalt.

Og siden jeg nesten er like mange timer på jobb som hjemme, tok jeg meg en liten runde på interiørbutikkene på Verdal for en liten makeover. Dette ble resultatet:



 

Det er fortsatt mye furu, papir og perm, men nå overdøves det liksom litt av alle fargene.
Kollegaene mine har humoristisk kommentert at det kanskje ble litt mye Martha og Ari-farger,
noe jeg ikke hadde fått med meg siden jeg bodde i Hellas da de giftet seg:-)

 

Jeg er superfornøyd, det er en fryd å komme på jobb, jeg tenner stearinlys og koser meg.
Må innrømme at jeg elsker jobben min og det utrolig gode samholdet oss kolleger imellom.


Jeg jobber jo på et kultursenter og utsikten min er mot borggården, der vi har konserter på sommeren.

Noen av frynsegodene ved å jobbe her er å kunne sitte på jobb og høre Bjørn Eidsvåg
eller Anne Grete Preus varme opp noen meter unna.
Eller prøve å konsentrere seg under Kristian Valens lydprøver.
I sommer lå jeg sammenkrøket over tastaturet og lattertårene trillet!



Makeoveren bestod av grønn Nordal-hylle og knagger, høye og lave lys, litt Pip (alle fra Lyshagen), Sweetheart-hjerte (Cornelias Hus i Trh.), duftpinner og lotusblomst-lysestake (Kremmerhuset), plasrremse for bilder, Rice-kopper i keramikk (begge Den Blå Krukke), rosa hekladuk (BruktBo) og fugle-notatbok samt urter (Domus) .


Hvordan ser ditt kontor ut?
Vis det fram da!

Legg gjerne igjen en link til blogginnlegget ditt under dette innlegget
og så lager jeg et samleinnlegg til slutt. Skulle vel ha ordnet en slik Inlinkz,
men det så litt komplisert ut og kostet penger så da blir det på gammelmåten:-)

Det kan være innlegg fra bloggekroken, hjemmekontoret eller jobbkontoret ditt!

  


5 kommentarer:

  1. Så koselig det ble hos deg...men jeg ante heller ingenting om Martha/Ari-farger...! Her skal du få se kontoret mitt...bildet er fra i fjor men det gjør vel ingenting? http://divingfornews.blogspot.com/2009/10/step-into-my-office.html
    Og her er et nærbilde av oppslagstavla mi http://divingfornews.blogspot.com/2010/11/moodboard.html
    :)

    SvarSlett
  2. Så koselig kontoret ditt er - skjønner godt at du trives der :-)

    Ha det fint - klem Siv

    SvarSlett
  3. Fine farger! er det noe gæli med Ari og Mærtha? Viktig å ha det trivelig der man jobber. Jeg har en kjempekos pult mitt i stua, men ingen interiørblogg så jeg viser den ikke fram...:)

    SvarSlett
  4. Utrolig hva litt farger gjør, og hyllen + servicet ditt står på ønskelista her hjemme for tiden :) jeg jobber i det offentlige, og har bare kontor hjemme, men blogget det her om dagen, så snik deg inn og ta en titt, om du har tid :) FIn blogg du har! Klem Beppe

    SvarSlett
  5. Har ikke min egen lille krok noe som helst sted akkurat nå.... eller har jo eget kontor, men må holde det nøytralt. Savner en liten kontorkrok ja.


    Din ble kjempe koselig. Akkruat som en lysfontene! hehehe! Hvis du ikke tok den kan du høre med kollegaene dine ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...