fredag 14. oktober 2011

Grekern river seg i håret igjen:-)


Grekern begynner tydeligvis å få nok av mine utallige oppussings-prosjekter.
"Hva har du dratt med deg hjem denne gangen?!"

Og Filosofen som tidligere var kjempe-entusiastisk
 har blitt litt lei av sandpapirpussing og bæring av møbler.

Men sjekk hva jeg fant på gjenbruksbutikken BruktBo på Mule da!
Hadde ikke du også kjøpt denne?

Er det ikke en liten diamant??!!
 

Dette bildet ble tatt da forrige kommode fra Mule parkerte i oppkjørsla.



Blir det flere bilder i denne "Grekern-river-seg- håret"-serien?
You bet ya!!!

PS: Bilder av den ferdigmalte første kommoden kommer snart!
Jeg fikk vekk flekk-tyfusen og den ble riktig så lækker...
God helg, jeg drar snart til Trondheim på jentetur og Maria Mena-konsert!


8 kommentarer:

  1. Himmel!! Den lave kommoden med to skuffer er jo bare driT-lekker!!!! Smell på skumgummi og et trekk på toppen så har du en sjefsbenk til luer og votter i gangen.

    Ahrrrrg! JEG vil ha den der! :D

    Takk for Halloween-backup! <3

    SvarSlett
  2. hihi
    godt dine nærmeste tar det med humør.
    det er ikke alltid jeg kan si her i huset.... ;)
    skulle gjerne eid et helt lager jeg kunne fylle med det jeg ville (vel på tide å åpne ordentlig butikk etter hver..!) :)

    gratulerer med nok et flott funn. Den er berre lekker! :)
    gikk visst glipp av lotteriet ditt. må si ifra om sånt! :)

    Rune G, ja! har hatt med et bilde av han en gang hos meg. av de flotte globusene. Søren også - nå tror jeg at jeg får dilla på Rune G også" :)
    stålampa i vinterkulda? de gamle telefonene på svaberget..? ojoj! :)

    god helg til deg
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  3. Ad kommentarer på bloggen min; ja visst er jeg kulturinteressert! I morgen skal jeg på teater og se Håndverkerne. Når det gjelder Spelet, har jeg opp gjennom årene sett det tre-fire ganger, og selv om det er pompøst kanskje, særlig musikken, så elsker jeg det. Kanskje på tide å se det igjen. Jeg er spesielt glad i opera, forresten, og er veldig glad i klassisk sang rent generelt. Jeg har et halvferdig middelalderhistoriehovedfag i bagasjen, forresten.

    SvarSlett
  4. Et skikkelig morsomt innlegg som jeg godt kan kjenne meg igjen i :) :) :) Kos deg med alle de crazy innkjøpene , det gjør jeg !

    SvarSlett
  5. La han nå bare rive seg i håret :) Dette var en skikkelig diamant! Kunne godt kommet på å kjøpe den selv jeg ;)
    KLæm

    SvarSlett
  6. Hei:-) Ja, diamant, det var et godt ord for denne!!! jeg skjønte at den skulle bli solgt rask og ekstra gøy er det å vite hvor den nå har fått sitt nye hjem:-) Håper du har en fin jentetur. (Synd jeg ikke er på jobb på onsdag, men vi treffes snart på bloggtreff) Klem, Anne Lise

    SvarSlett
  7. Takk for trivelige kommentarer jenter! Ja, er den ikke en diamant?! Nå gjenstår det å se hvilken farge skuffene skal få. Hmmm... Dus pastell eller knaill råååsa og turkis...

    Lørdagsklem fra Maratonjenta som er på vei til Maria Menakonsert i Trh! Yuhu!

    SvarSlett
  8. Hehehehe, FANTASTISK! Og den var virkelig knallfin, får heller bare kjøpe større bil!! :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...