fredag 14. oktober 2011

Erik Kold flytter til et gult hus i svingen

Jeg er jo et B-menneske så trekning av giveaway rett etter midtnatt passer meg supert!
Snedig med en sånt kjapp-4-timers-giveaway uten mange regler eller lang frist.

Alle 7 loddene ble praktisk nok lagt i Erik Kold-boksen og trukket derifra.
(Når man er gift med en greker, har til og med post-it-lappene bilde av Akropolis)...
Anyway..

Vinneren ble Gult hus i svingen.

Fint om du sender meg en mail til iwoll@vktv.no med adressen din så kommer boksen i posten!

Nattaklem til alle som deltok!!

3 kommentarer:

  1. Tusen, Tusen, takk du din snille Maratonjente:)
    Den blir fin i samlinga mi, har litt vinnerlykke i det siste jeg også vettu, på mange plan:) var innom som snarest i natt kl 24, men så kom Ole Blund så¨brått:)
    Herre va artog oæ, æ e gla:) No ska æ kjør t Fterexen min:)
    Ha en strålende dag:) Du sparer porto og tar den med til bloggetreffet:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldige Trine :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...