onsdag 8. juni 2011

Før/etter - bilder av Candy-prosjekt


Noen som kjenner igjen dette skatollet fra tidligere blogginnlegg?
No?... Ikke så rart for det har fått seg en makeover uten like!

Fra å være gammel og utslitt ble dette skatollet
Candy-farget
i går når sola endelig kom til Trøndelag!

Filosofen og jeg gjorde dette prosjektet sammen og vi ble veldig fornøyde!
Det beste oppussingsprosjektet hittil ble vi enige om:-)

  

 
FØR

 ETTER

FØR                                         ETTER

 Skatollet er arv fra min oldefar og hadde sett bedre dager. Skuffene nederst hadde fått fuktskader, så de tok jeg ut og hang en kjøkkengardin fra Kid på vaier over og under åpningen. Nå smetter jeg finputene inni det rommet når kvelden kommer. Skatollet står faktisk ute, men under tak da:-)

Så nå begynner jeg å bli fornøyd med verandaen min, skulle ønske jeg hadde hvitmalt hus, men sukkertøyfargene lyser egentlig flott opp mot den svarte veggen. Overkappa til kjøkkengardinene har jeg brukt som duk. Det må mætche vettu!


Enkelt og kjapt dette Candy-oppussingsprosjektet, to ettermiddager tok det meg!

Og ble det ikke fint? Jeg tror oldefar hadde likt det!

22 kommentarer:

  1. Det ble skikkelig lekkert! :)

    SvarSlett
  2. Å det ble kjempefint! Så herlig veranda og hus du har. Godt med farger, de gir oss energi ja:)Herlig:)
    Hilsen Lene

    SvarSlett
  3. Du får ting gjort i en fei ;) og jammen ble det fargerikt og fint også!

    SvarSlett
  4. Fy søren så fint det blei, og for ein harlige uteplass dåkke har!
    Løøøøv it! :o)

    SvarSlett
  5. Takk for skryt jenter:-) Kjempeartig prosjekt dette, slike farger gir meg masse energi mens jeg holder på. Og så hjelper det at sola skinner slik at malingen nesten tørker før jeg får strøket den på:-) Da går det fort!

    Må innrømme at inspirasjonen til dette prosjektet er hentet fra flere av dere interiørbloggere; er det ikke flott at vi kan gi ideer til hverandre?

    Sent-på-kvelden-hilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  6. Det ble jo kjempefint!! :)

    SvarSlett
  7. Så herlig! Elsker sukkertøyfargene.

    Ja, endelig kom sommeren til trøndelag også. Deilig

    Ha en fiiin kveld, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  8. Sukkersøtt skatoll :) Likte godt den gardinløsningen du hadde foran skuffene som ikke er der lenger ;)

    SvarSlett
  9. Skal si dere har svingt dere du og filosofen, så artig å være to om slikt prosjekt:) resultatet ble kjempebra:) Klart duken må matche;)
    Herlig uterom har dere:) Vil du ha hvitt hus...mal det da vel;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  10. Så herlige farger du har brukt, dette ble stilig! Den gardinløsningen var virkelig prikken over i'en.

    SvarSlett
  11. Fabelaktige farger- virkelig snop :)

    SvarSlett
  12. WOW, så fin den var!!!! Glade farger!!! :)

    SvarSlett
  13. Heeeerlig, jeg elsker de finefargene! :D

    SvarSlett
  14. Så fint!
    Deilige farger!
    Håper dere får en knallsommer i Trøndelag og får brukt terrassen masse!

    SvarSlett
  15. Ååååååå! HIMMEL!! I kiss you baby! Tusen takk for hjelpen! ENDELIG kan jeg kommenter hos deg! Herlig "pizza" og den skatollen ble bare kjempe fin. Åååå! Jeg er så glad! Sånne små hverdags gnisninger eter meg opp! :D Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  16. Ja, artig prosjekt dette! Jeg ser at bildet ser veldig idyllisk ut, men jeg må innrømme at jeg er som regel ganske controlfreak og lar ikke barna ta del i alle mine oppussingsprosjekter, men noen ganger skjerper jeg meg og lar den interiørinteresserte Filosofen på 9 år delta. Det er jo pga. at mamma lot meg velge tapet og farger selv fra bittelita at jeg har denne interessen for interiør nå.

    Male huset hvitt.. Joda, god ide, men da tror jeg at jeg må ta en prat med min gode bloggevenninne Marion på andre sida av veggen, jeg bor nemlig i tomannsbolig:-) Nå drømmer vi om gjerde rundt huset vi er så utrolig glade i...

    HelloHelloBaby, bare hyggelig at jeg kunne hjelpe, utrolig irriterende å være anonym når vi jo slettes ikke er det!

    Hilsen en svett Maratonjente som skal snart ta seg en tur på Candy-verandaen, det er jo tropenatt!

    SvarSlett
  17. WOW !!!!!! WOOOOOOOOW...kult, tøft og awsomt. Flinka :)

    SvarSlett
  18. Å, DIGG, elsker sånne snopefarger:D

    SvarSlett
  19. Amazing transformation! On Thursday we were at Marathon! I sent greetings from you:))

    SvarSlett
  20. Dette hadde gått meg hus forbi, men du store min for en make-over! Det ble knallfint!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...