onsdag 12. januar 2011

Dagens loppefunn!!


Idag har jeg vært på Bruktbo Mule på Levanger og sjekk ut mine skatter!!! Dette nattbordet var som laget for koserommet mitt. Green Gate produktene ble lykkelige for ny sambo og 2 kaniner flyttet sporenstreks inn i skuffa. Det er så hærlig når man finner lopper som ikke engang trenger et strøk maling. Ja, det er litt avskallet maling på hjørnet, men gir ikke det bare det litt ekstra sjarm?

Bruktbo ligger nært E6'en på Mule ved Levanger og har følgende åpningstider: 
mandag, tirsdag, torsdag og fredag 11:00 - 15:00 / onsdager 11:00 - 18:00
Knut Ola som jobber der er skikkelig trivelig og hjelpsom.
Dere vet sikkert om bloggen ContainerGirl som Gunda fra Stjørdal driver der hun viser alt hva du kan finne på et gjenbrukstorg. Dette er da søsterbedriften på Levanger. Virkelig verd et besøk!!

Hva betalte jeg for ett nattbord, en vekkeklokke, en telefon, en stor hylle, en pidestall og et bord?
Kr. 290,- (!!!)


Så fant jeg denne klokken som er av den gammeldagse sorten som både tikker høyt og som har en alarm som er helt gruuuusom. Men fin! Utrolig nok virker den, men jeg tenker jeg lar den stå mest til pynt jeg:-) 


Og se på denne flotte telefonen!! Kjærlighet ved første blikk.... Smelt.... Den er en smule støvete nå, men etter en liten finpuss blir den nok flott. Lurer på hvor gammel den egentlig er... På lappen nederst står nummeret 433. Mye enklere enn 8 siffrene vi har nåtildags.


Og i et hjørne sto denne store og flotte tallerkenhyllen og ventet på meg.
Også helt finmalt og grei! Den skal jeg henge opp over mormors gammelrosae stoler og så skal jeg fylle den med bøker, fat og finurligheter. Bare vent og se!


Disse to under skal få ny maling, jeg må bare bestemme meg for hvilken farge... Oransje, gammelrosa, lilla eler knallturkis?? Og det runde boret skal få litt tapet på de runde flatene. Det klør i fingrene.... Kjenner jeg er litt hekta, må nok tilbake på Mule ganske snart... 


Minner samtidig om GiveAwayen min:-) Så artig at så mange har meldt seg på!
Men har du ikke hivd deg med enda, kan du gjøre det HER

10 kommentarer:

  1. Hei!
    Mange flotte skatter det der :-)
    Det er utrolig hvor fort man blir hekta på bruktbutikker/loppis, og for en utrolig følelse når man finner noe spennende ;-) Herlig!

    Hilsen fra Rita

    SvarSlett
  2. Bliss! ER så herlig å finne sånne fine skatter og i tillegg betale et symbolsk beløp! Heldige dere som kan gå på sånne fine loppesteder. Her i Oslo må man storsett betale mye for bruktemøbler.

    SvarSlett
  3. Så koselig med fin reklame for Bruktbo og mannen min :) Kjempe fint nattbord, passet perfekt! og den klokka var knall tøff!!
    Klem

    SvarSlett
  4. ååå kjempefint nattbord!!!! Du har heeelt rett i at det er helt meg :D Tusen takk også for kjempehyggelig kommentar inne hos meg :)

    SvarSlett
  5. For et nattbord :-) og for en blogg du har :-) Må følge litt med deg framover, tror jeg... :-)

    SvarSlett
  6. heia der, og jøsses da så masse flott du har fått tak i på MUle ;) artig!

    hadde en mann hos meg igår som skulle hatt slik en klokke, da han ikek hører de nymotens greiene ;) tenkte ikke sende ham til Mule da...HIhi

    kos deg med skattene dine ;)

    SvarSlett
  7. så fine ting du har funnet!! Skikkelige skatter! Jeg bruker også å stikke innom på gjenbrukstorget på Mule :)

    SvarSlett
  8. Har du sett!! akkurat maken til mine nattbord...som er arvegods....de er jeg blitt glade i....passe slitt og veldig etter min smak.
    Skal ta meg en bruktbo runde.....først Mule så Gunda..

    ha en fin snørik dag

    SvarSlett
  9. Jeg bor i feil landsdel!!! *ler*
    Utrolig flott kommode, jeg hadde også latt den være som den er, full av sjarm:-)
    Skulle virkelig ønske vi hadde Bruktbo her sør også... sukk...

    Ha en fortreffelig torsdag!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  10. Hei igjen:-) Det var virkelig gøy å se skattene i sitt nye hjem. Arti at noen ser mulighetene i tingene vi selger. Kan ikke huske å ha møtt deg på butikken...du må si hvem du er neste gang:-) Hilsen Anne lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...