torsdag 13. januar 2011

Stjålet gave



Det er sjelden jeg får gaver som er stjålte (og faktisk tar imot de), men skiltet over fikk jeg som avskjedsgave av gutta på basketball-laget på Heuvelton High School i 1990. Jeg var utvekslingsstudent i New York og spilte både softball (den kvinnelige utgaven av baseball) og basketball. Jeg kunne vel egentlig tenkt meg å bli cheerleader, men med mine 176 cm. ble jeg raskt rekruttert til basketball-laget.

Og når jeg etter ett år skulle reise tilbake til Norge hadde kompisene mine vært ute om natta i nabobyen og meislet ned dette store skiltet. "Norway Road, isn't that cool?" De var superstolte over ideen og syntes det hele var bare så kult. Jeg var kjempebekymret da jeg gikk gjennom customs på JFK-flyplassen, men de ansatte lo og syntes det var en artig historie. Og nå skal jeg altså ordne skiltvegg nede i kjellerstua.

En av mine favorittbloggere ALL OF IRINA nevnte idag at trafikkskilt blir en 2011-trend! Supert!

Det svære skiltet under fant jeg nedstøvet på låven som mamma og pappa holder på å totaltrenovere.
Litt skummelt med slike strenge uttrykk som "Forbudt" og sånt, men litt stilig også...
  

Dette skiltet ser brukt og gammelt ut, men er kjøpt på "Villa Beto" på Levanger for noen dager siden.


Nå trenger jeg bare 2 skilt til så er veggen komplett.

Er det noen som vet av hvor de selger flere trafikkskilt?? HJELP!!
Gi meg et tips om du har sett noen som kan kombineres med disse:-)

1 kommentar:

  1. Knallfine skilt iallefall!! Og innlegget ditt under ser ut som det er klippet ut fra en Greegate katalog!!
    klem♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...