onsdag 14. september 2011

BLOGGTREFF 29/10/11


Hei, alle bloggvenner!!

Nå siger høsten på og vi synes det er på tide med et lite interiørbloggtreff.
Jorid som har bloggen "Noe på Hjertet" og jeg ble kjent på Glansdagen
og fant ut at vi bor veldig nærme hverandre her i Nord-Trøndelag.
 Så nå inviterer vi til bloggetreff på café Aboteke i Verdal på
lørdag 29. okt. kl. 11:00.

Vi håper så mange som mulig vil komme, kanskje du aldri har vært på disse kanter før,
men caféen (og vi) er veldig trivelige, så dette kan bli gøy!
Påmeldingsfrist er lør. 22. okt. under dette innlegget eller innlegget hos “Noe på Hjertet”.

Aboteke har koselig atmosfære og en kjempegod meny så her kan vi både drikke kaffe og ta lunsjen.


Etter et par timer med skravling har vi muligheten til litt shopping noen få meter fra caféen.
3 flotte interiørbutikker på Verdal gir oss interiørbloggtreff-deltakere hele 20% rabatt den dagen.

Den Blå Krukke                        Lyshagen                               Cartofflene

 Litt praktisk info:
Togstasjonen ligger midt i sentrum og alle butikker og café er rett i nærheten.
Det går tog fra Trondheim nordover kl. 09:10 som er framme på Verdal kl. 10:49.
Og ekspressbussen fra Namsos/Steinkjer har vel også stopp her. Om du kommer med bil er det bare
å ta av fra E6 og følge skiltinga til Verdal sentrum. Det er gratis parkering i hele Verdal.
  

Er det ikke gøy med denne bloggverdenen; vi to jentene har jo to helt ulike stiler
både hjemme og på bloggen, men bloggvenninner er vi allikevel:-)

Hiv deg med uansett om du er fargesprakende, shabby chic eller retro
og om du bor på Namsos, Levanger, Stjørdal eller Trondheim!

Spread the word og bruk gjerne bildet øverst med link til dette innlegget på bloggen din:-) 


Klemmer fra
“Maratonjenta” (Inger Lise) og “Noe på Hjertet “ (Jorid).




20 kommentarer:

  1. Jippi ! :) Så bra at dere har fått i gang dette . Jeg er med :)

    Klemmer fra Janne som GLEDER seg :)

    SvarSlett
  2. Så synd jeg "bare" har strikkeblogg...:(

    SvarSlett
  3. Oj! Dette var spennende. Er i Malvik med Interiør blogg og en hage blogg. Kanskje noen flere fra Trondheims området har lyst til å bli med.Jeg skal lenke på interiør bloggen min.:)

    SvarSlett
  4. Jepsipepsi, for ett initiativ:) Klart æ bli med:)
    Glæææær mæ:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Så moro. Jeg blir nok med om ikke noe "alvorlig" kommer i veien. Håper du kan legge ut en påminnelse igjen når det nærmer seg.
    Kjempegøy
    Randi

    SvarSlett
  6. Så kjekt at dere lager treff:) Til og med sjekka tog- og busstider:) Ikke umulig at jeg dukker opp....og kanskje er det flere som skal dra fra Trondheim??

    Dato notert og legg gjerne ut en påminnelse ja;)

    SvarSlett
  7. Smashing!! Dette blir gøy jenter!
    "Gult hus i svingen" og "Skjerstad", gleder meg til å treffe dere igjen:-)

    Og Ide-puffen, så artig at du kommer fra andre enden av fylket. Koselig å treffes igjen, siste møte på Ikea-loppisen ble altfor kort!

    Nr. 14 og Shabbylishious, kanskje det hiver seg med flere fra Trondheim. Og om ikke er det superenkelt å ta toget, jeg står og tar imot dere på Verdal stasjon.

    Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  8. Ja, jeg så det i går.
    Det hadde vært gøy ja.
    Men i og med dere skal ha det på Verdalen, tar det meg tre timer, hver vei, å kjøre.
    Så Litt langt desv.
    Men supert tiltak!!!
    Stå på. Blir sikkert kjempe dette
    Klem

    SvarSlett
  9. Tusen takk for invitasjonen. jeg er ganske sikker på at jeg får til å være med...gleder meg:-) Det skal bli koselig å treffe dere. Jeg skal linke på bloggen min etterhvert:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  10. Hadde jo vært såååå koselig å møtes igjen. Et godt stykke å reise helt fra Oppdal, men skal vurdere litt.

    Klem Lotte

    SvarSlett
  11. Så gøy!!!! Tusen takk for invitasjon i bloggen min! Tror jeg skal få dette til :) Må bare fri til min svigermor om litt barnepass, for Mr.Sigyn skal jobbe, men har virkelig lyst!!

    SvarSlett
  12. Heisann...
    Tror jammen jeg hiver meg med jeg også, ja om ikke noe skulle komme i vegen skal jeg nok få bilen til å kjøre noen mil nordover...

    SvarSlett
  13. Dette hørtes så morsomt ut, har virkelig lyst til å vært med :)
    Med ca. tre timers kjøring en vei så er det vel langt, men slettes ikke umulig...
    Så dette blir noe å tenke på :)
    Klem

    SvarSlett
  14. Høres kjempe trivelig ut! Skal prøve å komme meg i vei....:) Klem

    SvarSlett
  15. Å, skulle så gjerne ha vært der og truffet dere alle!!! Men vi reiser bort to uker og det er akkurat når bloggetreffet er! Håper det blir en suksess slik at dere arrangerer igjen senere. Hr. Sol har jo slekt på Verdal'n, så der er vi jo innimellom... :)

    Klem til dere alle!

    SvarSlett
  16. Herved er jeg påmeldt til bloggtreffet:-)

    SvarSlett
  17. Jeg blir med jeg og! Storgleder meg! :oD

    SvarSlett
  18. Heisann :)
    Meningen at jeg skal komme ja, Gledes :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  19. Anita melder seg herved på ;-) Har lagt igjen beskjed en eller annen plass, men nå er det herved opplest og vedtatt...

    SvarSlett
  20. Hei er det for sent å melde seg på tro? Jeg er litt fersk i faget, men følger bloggen til flere som skal i vei-det hadde vært kjempearti å treffes.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...