tirsdag 20. september 2011

Maratonjenta løper maraton


Tulla!!!!

Nei, e dåkk gal,
jeg har jo ikke kondis til å ta joggeløypa med barna engang, 
så maraton er nok utelukket.

Dette bildet ble tatt under en iherdig shoppingrunde på Bakklandet da vi plutselig
befant oss in the middle of Trondheim Maraton. Vi snakker pulsklokker, prusting, heiing og svettelukt.

Sjekk det vantro blikket på meg på bildet over...
Hæ, æ vårrå me?!


Som dere ser så hivde jeg meg ikke med,
men fortsatte mitt shoppingmaraton i motsatt retning.

Når jeg tenker meg om er jeg støttemedlem på et treningsstudio...
Burde kanskje gjøre noe med det...

Noen som kjenner seg igjen?
Er det flere av dere som burde, burde??!



4 kommentarer:

  1. Ja, jeg burde, burde:) MÅ ta meg sammen altså:) Men ikke maraton nei, det er bare for Maratonjenter det;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Maraton hadde passa bra for konkurranseinstinktet mitt, men ikke for kondisen, hehe.. Kjenner godt til den burde-burde angående trening.. Klem=)

    SvarSlett
  3. Ha ha for et herlig bilde! Jeg kjenner meg veldig igjen må jeg innrømme :-p Er også trofast støttemedlem på treningssenter og holder fast på at det er tanken (på trening) som teller :-D Ha en fin dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Haha, det skulle vel ha tatt seg ut med maraton ja ;)
    Bakklandet er og blir en favoritt ja, uten tvil! Aller koseligst på vinteren, å gå der før jul gir rene skomakergata-stemningen ;)
    Jeg har SÅ lyst til å komme på bloggetreff! Vi får se hva det blir til, det er LITT langt unna...jeg får være snill med gubben fremover, så får jeg kanskje lov ;)
    Vi får sjå!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...