onsdag 28. september 2011

Symptomer på spedalskhet

I går morrest våknet jeg til dette synet:


Den fine kommoden jeg hadde vasket, renset, pusset og malt
hadde over en fuktig natt fått symptomer på spedalskhet...
med en touch av flekk-tyfus..... :-((

Bra naboene ikke kan gresk for da hadde de satt morgenkaffen i vrangstrupen
av de hærlige saftige glosene som kom som perler på en snor....


Tja, hva gjør jeg nå?

Jeg må jo bare prøve å pusse ned for så å male på nytt med ny maling.

Skuffene til kommoden er ikke smittet og står så vakre ved siden av og venter på å flytte inn...



Jeg har tidligere nevnt at jeg syns det var litt rart at en av ordene som googlesøkere har søkt på
og fått opp Maratonjenta-bloggen er "symptomer på spedalskhet".

Tilslutt fant jeg jo ut at det var pga. jeg har laget innlegg om boka Øya
og den greske tvserien de har laget. Se HER


Men nå har jeg altså laget en annen grunn for spedalsk-interesserte til å besøke bloggen:-)


Klem fra en ikke så velykket oppusser.....

3 kommentarer:

  1. Huff og huff....Nei, det var ikke noe artig å våkne til dette synet...Men det er ikke verdens undergang kjære deg! Du er en kjempeflink oppusser og dette kan du fikse i null-nix! Du må bare pusse og male på nytt! Når det gjelder naboene dine, du kan vel si at de er heldige at ikke kan gresk i dette tilfellet men du må huske at du er heldig selv for at du kan det! Det finnes ikke et annet språk med så rike, beskrivelige, saftige glosene, som gresk. Og det kan være nyttig av og til! ;o) Stå på! Denne kommoden skal bli herlig! Store klemmer!

    SvarSlett
  2. Det var rart!! Har ikke sett lignende. Hvilken maling var det? Brukte du heftgrunning først? Var kommoden skikkelig tørr? Håper iallefall det ordner seg. Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  3. Okei. Så lærte vi det...... Stilig å kunne banne som en jernbaneslusk å slippe unna med det ;)
    klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...