tirsdag 27. september 2011

Den ultimate lekeplassen


Jeg har masse slekt på Lade utenfor Trondheim og for litt siden var jeg på besøk
i det store trivelige huset som rommer hele 4 generasjoner!

Like ved huset deres er det nettopp åpnet en fantastisk lekeplass:


Dette eldoradoet for barn (og voksne) heter Ladeparken og er et svært område
 som tidligere var både parkeringsplass og fast plass for sirkusene i min barndom.


Jeg hadde ikke med meg kameraet på turen
så jeg har lånt bilder fra Adresseavisas fotograf V. Eggen.


Er dere i trøndehovedstaden er dette absolutt verd et besøk!


Gigantiske klatrestativ, småe bekker med hoppesteiner i, snirklete stier, benker og lysthus.
Hele parken har kostet over 24 mill. kroner.



Det regnet den dagen jeg var der, men parken var like full.

Både av barn, tenåringer, mødre og rullatordamer:-)

Det er sannelig godt å bo i et velferdssamfunn som prioriterer penger til slike oaser!

3 kommentarer:

  1. Virkelig fin den parken....men har bare kjørt forbi hittil;) Hylla under her ble da skikkelig ny og fresh:)

    SvarSlett
  2. Herlig park ja, har bare kjørt forbi jeg:) Skal ta med barnebarnet mitt neste gang hun kommer på besøk:)

    klem Trine:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...