fredag 16. september 2011

"Kor e nøklan??!"


"KOR E NØKLAN??!!"
har hørtes mang en gang på morgenkvisten hjemme hos oss.

Nå er det slutt på det for Renaultnøklene har fått nytt hus. Den eplegrønne fuglen flyr nøklene inn dit hver ettermiddag og dermed blir den stressede blondinen litt roligere morgenen etter.


"Fuglehuset" kjøpte jeg på Designtorget på House of Oslo etter Glansdagen.
Jeg kjøpte matchende kroker, men de har ikke blitt montert enda. Ting Tar Tid...


Artig at så mange er interessert i å komme på
jeg gleder meg til å treffe nye og gamle bloggvenner.
Hiv deg med du også!!

Velkommen til nye følgere! Klem fra Maratonjenta:-)

2 kommentarer:

  1. super søt liten fugl. jeg elsker designtorget - de har bare så mye lekkert! god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Knalltøff fugl :) Ingen unnskyldning lenger nå ;)
    Klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...