torsdag 29. september 2011

Bernhoft ruler




Idag starter vi dagen med litt hærlig musikk, nemlig
Jarle Bernhoft.
Jeg har jo elsket musikken hans i over ett år nå og synes det er gøy når vi får
se han på the Ellen Show i USA. På tide resten av verden får øynene opp for han.
Sjekk videoen:


Mannen er en blanding mellom maskin og mann...og en liten touch av Jamiroquai.

Om en måned skal jeg og Grekern se han live,
hjertet mitt bruser hver gang jeg ser konsertbillettene på kjøleskapsdøra.

Dagen idag kan jo bare bli KNALL med en slik start?!!

Tiiiiidlig morgenklem fra Maratonjenta!

6 kommentarer:

  1. sant sant. kanskje amerikanerene får opp øyene for dette norske talentet talentet talentet.
    Ha en fin fin torsdag.

    SvarSlett
  2. Jeg er såå enig, Bernhoft ruler!! Fantastisk stemme og musikk <3 En perfekt måte å "våkne" på ja. Så kult at han skal på the Ellen Show, amerikanerne kommer til å smelte! ;o)
    Ha en fiiin dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Jeg skal på konsert på lørdag. Gleder meg! Så klippet fra Ellen i går. Han leverte som vanlig!

    SvarSlett
  4. Klart du tør! Det var overraskende lett. Det mest utfordrende var å finne midten på fatene:-)
    Og ja, Bernhoft ruler!! Lucky u som skal på konsert!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Han er jaggu litt av en type ja :)
    Og så enig med deg, jeg tenker alltid litt på Jamiroquai når jeg hører det siste han har kommet med!

    Ha en fin helg :)
    Signe

    SvarSlett
  6. jeg også bare digger Jarle og syns det er ordentlig morsomt at han har vært på Hellen show!!! Fortjener et stor gjennombrudd OGSÅ i utlandet!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...