lørdag 1. oktober 2011

Disse hadde jeg lett spikret opp!

Sjekk ut disse flotte plakatene!

Disse kunne jeg lett ha spikret opp.-)


Linnoraurus har brukt masse tid på å male et utvalg av de populære Figgjokoppene.
Eplabutikken hennes kan du kjøpe signerte trykk og småkort av de søte koppene.

Som hun sier selv på Epla:
En liten hyllest til noen av de flotte og varierte motivene som har prydet porselen fra Figgjo Flint gjennom tidene! Dette er bare et lite utvalg av hva som har blitt produsert.

Besøk også gjerne bloggen hennes:-)


Linnosaurus har også laget denne artige plakaten med Ibsens verker.
Under står navnet på karakteren eller stykket som ofte er misforstått med vilje.




 Plakatene under er laget av ei supertrivelig jente som heter Kristin, bedre kjent som Kikki.
Vi ble kjent på Glansdagen i Oslo og hun er bare en superkreativ og flink kunstner.
Besøk bloggen hennes HER og Eplabutikken hennes HER


Tre kule sannhetsord-setninger:
"Ikke storme inn i stua, før du har tatt av deg lua"
"Drikk mer vann"
"En familie som holder sammen er uovervinnelig"



Var de ikke fine?

Jeg tar også gjerne imot tips om andre flinke grafiker/designer/illustratør:-)

7 kommentarer:

  1. Figgjo plakaten var drit kul! Takk for tipset!

    SvarSlett
  2. Bestilte Figgjoplakaten med en gang jeg:) takk for tipset:))

    klem trine:)

    SvarSlett
  3. De plakatene var jo dødskule!
    klem Madelén

    SvarSlett
  4. Kjempefine :) Jeg syns du har det så kuuuuuuuult hjemme. Stor varm klem fra Irina <3 Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  5. TUSEN takk for at du har tatt med lille meg i dette superfine selskapet da du! Klem!

    SvarSlett
  6. Hei Maratonjenta!

    Jeg har liggi litt bloggebrakk i det siste, og har ikke fått med meg siste njuus;)

    Men så morsomt at du har reklamert for plakatene mine og tydligvis gitt meg flere salg! Hurra! Jeg er ydmyk og takknemlig. Gøy at folk liker det jeg lager;)

    Ser også at du var den heldige vinneren av Krussetulls gibort! Grattis, håper vinnerlykker smitter over på lottorekka di.

    Klem fra Linnosauren

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...