torsdag 27. oktober 2011

Fairytale Cupcakes - et must om du er i Trh!


Har du ikke vært innom Fairytale Cupcakes enda??
Denne lille perlen ligger litt gjemt ved Leutenhaven parkering i sentrum av Trondheim,
men det er absolutt et must å stikke innom der!


Cupcakes-pyramidene bruker å være stappfulle,
men vi var innom like før stengetid derfor var det litt utplukket.

Sukkersøt innredning og Pip både på veggene og på serviset. 





De har også en Facebookside og blogg , ta gjerne en titt.
De flytter til større lokaler i Thomas Angells gate i januar,
men fram til da er de altså å finne nært Trøndelag Teater og Leutenhaven.

Sweet kisses fra Maratonjenta!

8 kommentarer:

  1. Ja, de er virkelig et must! Er der titt og ofte, rett som det er.
    Cupcakesene er såå gode, har alltid ekstremt vanskelig for å velge en cupcake til kaffen, så jeg har smakt dem alle, flere ganger!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Jepp...virkelig gode og mange å velge i.....og søte:)

    Kommer ikke på bloggtreffet dessverre men håper det byr seg en anledning senere til å treffes.

    SvarSlett
  3. Her har jeg vært og skal helt sikkert tilbake!:D Eeeeelsker Fairytail Cupcakes!
    Digger interiøret! Også er jo ikke cupcakene "så verst" heller da ;-)

    SvarSlett
  4. Har ikke vært der ennå, jeg....... Hm.... Er det ammevennlig der? :) Håper dere får et fint treff i helga! Klem

    SvarSlett
  5. Herlig sted!
    Får sette denne på listen til en eventuell Trondheimstur!

    SvarSlett
  6. Dette er rett og slett verdens søteste cafe, og der serverer de nydeligste cuopcakes!! Og så er de ca 50 meter fra jobben min...bør vel kanskje si at det er bra de skal flytte før jeg kommer tilbake etter permisjon ;)
    Gleder meg masse til lørdag!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. Jeg har ikke vært der jeg! Og grunnen er vel rett og slett at de serverer cupcakes. Jeg prøver å bli en litt mindre fyldig utgave av meg selv, og da tar jeg ikke sjansen på å spise en tømmerhoggers dagsrasjon på en gang. Men det ser veldig fint ut da, vel litt søtt kanskje... Men fint, ja

    SvarSlett
  8. Spennende!! Og sikkert godt ;)
    Klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...