onsdag 12. oktober 2011

Vinnerlykken vedvarer!!

Husker dere at jeg nevnte i et tidligere innlegg i høst at jeg følte på meg at vinnerlykken endelig hadde funnet meg? Vel, Lottomillionene har ikke strømmet på pussig nok, men sannelig vant jeg et hotellopphold for to i Trondheim etter å ha sendt inn et inn et tips på denne siden.

Og i går vant jeg et års abonnement på det nye interiørbladet STUDIO fra den flotte bloggen Rustikk.
Jeg hadde allerede kjøpt første utgave og koste meg stort etter barnas sengetid igår.
Elsket reportasjen fra Sigrid Bonde Tusviks lekne leilighet! Og imponerende at redaktøren er 23 år!! 
Kjente bloggerfjes fant jeg også:-)


Besøk gjerne facebook-siden deres.

Så da det er vel bare å sette seg ned å vente på neste gevinst...
en telefon fra Hamar hadde jo vært flott!
Skulle hatt noen Lottomillioner til å skifte vindu i huset.
I fjor vinter hadde jeg en 2-måneders strømregning på nær 8000 kr!
Jeg krysser fingrer og kalde tær:-)



6 kommentarer:

  1. Ja du har flaksen med deg:)
    Et hotellopphold for to i Trheim høres nå fantastisk ut!
    Godt å høre at du likte bladet da:)
    Klem E

    SvarSlett
  2. Det må man vel kalle flaks, ja. Rart hvordan sånt liksom hoper seg opp, inntil... ups... Lottomillioner kan jeg dog ikke friste med... :-)

    SvarSlett
  3. Det skal jeg si..... Gratulerer!!
    Klæm

    SvarSlett
  4. Vel, jeg må bare si at hotelloppholdet ikke er vinnerlykke, men at du fortjente det. Bedre Trondheimsreklame har jeg ikke sett på lenge. Men resten er vel vinnerlykke, gratulerer! Det vil jeg også ha!!!

    SvarSlett
  5. Grattis. Jeg kjøpte 1.nr i går og skal kose meg med det litt senere. Må ha noen goder til helgen også vettu.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...