søndag 16. oktober 2011

På en vanskelig dag...


Forleden hadde noen jeg er veldig glad i en litt vanskelig dag
og hva er bedre enn litt trøst, gode ord og en liten rosa hilsen?

Det er 4 små flasker i beholder som har en ekelt blomst oppi.
Og så kan du bare skifte de ut om de visner.
Jeg kjøpte den på MESTER GRØNN som er hovedpartner til Rosa Sløyfe-aksjonen 2011.
For hver bukett som selges går kr 20,- til arbeidet med å øke kunnskapen om brystkreft og til forskning.

 

I tillegg kjøpte jeg denne fine nåla med strass til meg selv,
den ble flott på ytterjakken min og vil minne meg på hvor viktig denne saken er.
Ha en finfin rosa oktober-dag!

Og tenk på at det kommer en bedre dag i morgen....


9 kommentarer:

  1. Litt artig og omtenksom gave:) Absolutt en viktig sak å støtte.

    Ha en fin søndag videre:)

    SvarSlett
  2. Så herlig en gave :) En sånn nål skulle jeg også hatt, får se om jeg kommer over en en dag ;)
    Ha en flott søndag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Jeg har den samme "blomsterbuketten", kjempefin :) Ha en super søndag :)

    SvarSlett
  4. Det var en fin blomstervase! Og så er det fint med omtanke!

    SvarSlett
  5. Så utrolig morsomt å møte på deg idag da!!
    Det er ikke så veldig ofte jeg er i Trondheim for å si det sånt ;) Hvis vi er i Trøndelag, så blir vi bare stort sett i Buvika.

    Kult at du kom og sa hei. Jeg er nemlig litt misunnelig på dere nord-trøndere som skal ha bloggtreff snart skjønner du ;)

    PS: jeg måtte trøkke inn en tur på Bruktbo på Stjørdal også når vi kom med flyet på torsdag...
    Fin ny uke te dæ! :)Siw

    SvarSlett
  6. Da er det godt det finnes omtenksomme mennesker som deg! Likte denne altså, og superfin strassnål!
    Guess what, æ kjæm på bloggtreff, hurra! Glær mæ ja :) (meldte meg på inne hos Jorid)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  7. ...og da betyr omtanke som dette utrolig mye. Hun er heldig som har er venn som deg. Buketten er helt nydelig!

    Ønsker deg en nydelige dag :-)

    SvarSlett
  8. Så hyggelig gjort av deg, og så godt å ha sånne venner.... ;)
    Beppeklem

    SvarSlett
  9. Måtte ha varmet den gaven der - du er snill :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...