fredag 28. oktober 2011

Goodiebags og journalist-besøk


Jeg gleder meg til interiørbloggtreff imorgen!
Blir så trivelig å treffe igjen flotte bloggedamer jeg har truffet før
og ekstra spennende å treffe de jeg bare "kjenner" gjennom kommentarer og innlegg:-)

Vi har ordnet med småe goodiebags til alle som kommer også!
Jenter, gled dere for her er det mye fint! Og dette er bare noe av det....



Ble nettopp intervjuet av en veldig hyggelig journalist fra TrønderAvisa.
Herregud som jeg prata! Ja, ja.. får se hva som ble med:-)

Vi møttes først på Cartofflene som er en av de butikkene som vi skal besøke i morgen.
Og tilslutt ble det en kjapp tur hjem for noen bilder fra Maratonjentehjemmet.
Der var det som vanlig ikke helt strøkent, men etter å ha hoppet over skolesekkene i gangen
og tatt 3 minutt med kriserydding var det noen lunde presentabelt:-)

Ha en knæsj fredag!!!

11 kommentarer:

  1. Lykke til med bloggtreff for likesinnede:) Vet om flere som gleder seg! Du er driftig og flink som drar igang et sånt arrangement! Jeg skal også kjøpe TA for å se intervjuet ditt:))
    Ha ei super helg!

    SvarSlett
  2. Wow, Goodiebags blir overraskelse ja:) Gleder meg til i morra jeg også:) Spennende med besøk av trønderavisa:)
    Snakkes:) Håper du tar med Koldboksen;)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Kos dere på bloggetreff!
    Himmelgutten er i Roma og Dekoratøren kom hjem fra to uker i Asia i dag, så det er litt hjem, kjære hjem denne helgen på oss...

    Keiserklem

    SvarSlett
  4. heldige dere.
    jeg får dessverre ikke til å være med i morgen ;-( pga andre planer.
    men lykke til og kos dere masse.
    neste helg er det salgsutstilling i Levanger!!!
    flere damer som er gått sammen denne dagen. du må gjerne tipse de andre om det i morgen. håper å se noen av dere da. ja, helst alle ;-)) snart jul og julegavetid.... og massevis av hjemmelagde ting og tang... se bloggen min!

    klem og hilsen TOVE

    SvarSlett
  5. Jøye meg ! Dette blir spennende :) Og artig at du kommer i avisa ;)

    Ses i morgen , det gledes ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Du er sååå fin og hyggelig så du blir sikkert en hitt i avisa :) Skulle ha vært der med dere ...kosa mæ prata og fått fantastiske goodiebags :) Løøøøøøøv-Snakkes vi ;)

    SvarSlett
  7. Glær mæ itj nå mindre no nei!! Spennende altså :) ses om et halvt døgn!!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  8. ha det goey i morgen - og jeg maa bare si det at ble det ok med 3 min panikk rydding har du det jammen ikke vaerst - for jeg har holdt paa i hele dag og kunne fortsatt noen dager ( ikke for det - jeg ogsaa slapp inn folk her paa soendag, men men;-)
    Ha en fin helg!!!

    SvarSlett
  9. Hei du!
    Så hyggelig at du plukker opp nye verdalsblogger og ønsker oss velkommen inn i denne verdenen! Det var en trivelig overraskelse! ;)
    Jeg har sagt jeg kommer på treff i dag, men fikk i natt et overraskelsesbesøk av ugleknøtt (aka lillebror) som bor sørpå (han skulle egentlig ankomme etter kl 12 i dag), så jeg dukker dessverre ikke opp. (Noe som skjærer i hjertet mitt, siden dere virker så trivelige, så jeg håper det kommer opp mulighet til et nytt treff! ;)

    Kos dere masse i dag, også har jeg laget følgerfelt som du anbefalte, så nå er det bare å bli fast leser! ;)
    Lag en flott lørdag sammen med andre flotte bloggere!

    Litt sørgmodig hilsen fra
    Ullugla (som likevel er glad for å ha ugleknøtt på besøk!)

    SvarSlett
  10. Kan deseverre ikke møte jeg heller.....:( Hadde gledet meg veldig veldig masse, men det kom noe i veien som hindrer meg i å dra! Ønsker dere andre et kjempetrivelig treff! Kos dere masse, og hils de andre damene:) Klem

    SvarSlett
  11. Hei igjen og tusen takk for et superhyggelig treff :)
    Morro å treffe dere alle, selv om nok den påbegynte "fluensaen " reduserte litt for meg:)
    Gledes til å se reportasjen, du må legge link så vi som ikke har tilgang på avisen også får se da:)
    Ønsker deg ei ny flotters uke
    Klem Sissel

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...