tirsdag 25. oktober 2011

Epla-shopping i mitt retrohjerte


Sjekk disse fantastisk søte stoffhjertene som kom i posten forleden!

Etter tips fra bloggvenninne "Gult Hus i svingen" klikket jeg meg inn på Epla-butikken
og kjøpte disse hærlige retrohjertene.


Og søte Sonja viste meg enda en ting man kan bruke teip til,
nemlig å erstatte innpakkingsbånd. Luuurt! Se så fint innpakket de var!

Hun har også en fin BLOGG der kan du hive deg med på en giveaway
og vinne geniale forsendelsesposer i plast. Og de har de i lekre farger som rosa, turkis og lilla!

Hjertene mine lå i postkassa mi på den mest regnfulle høstdagen,
men siden de var pakket i disse posene var de helt tørre selv om postkassa var temmelig fuktig.
Et tips til dere som sender varer pr. post i Norges land:-) 

8 kommentarer:

  1. Ja hun Sonja er gode på disse hjertene b.l.a. De du har kjøpt hadde nydelig stoff :)
    Jeg er med på den GAèn hennes - joho , krysser fingre :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Vakreste hjertene i VAKRESTE farger..

    -LOVE-

    SvarSlett
  3. Takk og takk! Dette er den beste tilbakemeldinga eg kan få:))
    Ja, dei posane er smarte!
    Fin kveld til deg :-)

    SvarSlett
  4. Flotteste hjertene fra flotteste Sonja:) Og lysestaken under her er bare så nydelig:) Snakkes på lørdag vi:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Så fine de er!! Må innom der å ta en titt :)

    SvarSlett
  6. Hærlige hjerter som gir glede og inspirasjon. I dag har jeg smilt fra øre til øre for jeg er nemlig eier av Juleheftet "Eplas Jul" OOOOooo saligefryd!!! Jeg er storforbruker av julehefter som glinser og frister, men som sjelden holder det forsidene lover. Jeg ender som regel opp med at akkurat DETTE bladet kunne du latt være å kjøpe Grete! Men "Eplas Jul" holder det det lover og ennå mer! Nå spørs det om jeg ikke må søke et eller annet departement om noen ekstra uker til jul slik at jeg kommer meg gjennom alle oppskrifter og gaveideer! Kankje vi må ha et juleverksted for voksne damer før jul Inger Lise! ;-)

    SvarSlett
  7. de hjertene var kjeeempefine
    søte og så forseggjorte.
    de får du sikkert mye glede av :)

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  8. De var kjempefine! herlige farger!!
    Og kjekt tips til teipbruk. Me like!

    Klem

    PS! Får DESSVERRE ikke til å bli med på treff til helga :-( Er borte på venninnehelg, men håper på flere muligheter!:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...