lørdag 17. september 2011

"10 i skuddet" og "Nattønsket"


Da har jeg funnet fram min hitmix med glansnummer fra 1989!!
Selvlaget piratkopi etter mange timer foran radioen med fingern på den røde REC-knappen.

"Nattønsket" og "10 i skuddet" var datidens Spotify... 

Jeg var 55 kilo, hadde høyt pannehår, brukte strechbukser, BALL-gensere og skulderputer og jeg laget kassetter for å ha med over dammen da jeg gjorde meg klar for ett år som utvekslingsstudent i New York.


Vi snakker Terence Trent D'Arby, Alphaville, Bananarama, Madonna,
Milli Vanilli, Roxette, Tone Loc, Martika, Gloria Estefan,
Jon Bon Jovi, Richard Marx og Paula Abdul!




Oops, nei... Det var bare mobilen min:-)

Men jeg hadde slike kassetter altså. En hel flust..
Pussig nok har de aldri blitt tatt med i noe flyttelass.

Retro er i vinden, og at jeg skulle ende opp med mobilcover i åttitalls-stil, ja det hadde jeg aldri trodd.

Men den er litt kul, ikke sant?! Og bringer fram mange gode minner...

5 kommentarer:

  1. Åååååå! Himmel! Nå satte du minnene i sving her hos meg og! Så herlig <3

    SvarSlett
  2. Herlig :) Husker godt den perioden ;)

    SvarSlett
  3. Jeg ler!! Tenker tilbake når du og Tina sang Abba for full hals,og når jeg lå i senga og hørte på msuikk på radioen og tok opp, som deg, musikk på kassett fra radioen:)
    I "riktig gamle dager" Hi hi

    SvarSlett
  4. Haha, 80-tallet var tider det :)
    Mobildekselet er råkult, dere som har sånne fænsy telefoner kan kjøpe så mye artig!

    Fin mandag :)

    Hilsen fra Guro (som ikke bruker blogger-kontoen sin, men er på guros.weblogg.no :)

    SvarSlett
  5. åååå ja - jeg har noen slike kasetter hjemme!!!! Broren min hadde faktisk en kasett spiller MED Tv - så hva gjør man når det er bra film musikk - man plugger inn videoen - og man tar opp!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...