mandag 12. september 2011

Framed and fancy


Da vi flyttet inn i huset vårt og jeg så den stygge 60-tallsdøra inn til stua vår ville jeg skifte den med en gang.
Men budsjettet forsvant på alle andre slags ting og døra står fortsatt der:-)

I et forsøk på å forbedre looken har jeg limt stickers på begge sidene av det mønstrede glasset.
Det gir en cool effekt, spesielt i motlys.


Stickersene har hengt i 2 år nå og ikke ramlet av. Jeg burde vel ha hengt bilder inni rammene, men det er litt greit at lyset flyter fritt mellom stue og kontor så rammene har forblitt tomme.
Men jeg synes døra er ganske fin allikevel.

Framed og fancy...


7 kommentarer:

  1. Herlig!! Sånn dør hadde vi også i gamlehuset vårt :) Synes den er ganske kul jeg ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Fæncy smænsy !! Synes jeg , hadde slik i mitt barndomshjem ;) Kult med de rammene på .

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. En kreativ vri du har gjort:)

    SvarSlett
  4. Det der er ei vakker dør, med særpreg! ikke kvitt deg med den, for den døra øker verdien på huset ditt! Det var dagens tips fra arkitekten :-)

    SvarSlett
  5. Heia.
    Lurte på hva det var først. Det er jo kjempekult med de rammene på. Designglass.
    Designers Guilt har jeg også tilgang til, men prøvebøkene er mega dyre.
    Ser jaggu at den gamle fargen på bordet er helt in. Bordplaten må slipes for noen har allerede begynt på den og trehvit bordplate er helt kult.
    Hadde tenkt meg noe knallfarget ja, men har da ikke tid til å vente på stoffet fra Tyskland he he. Vi får se. Kanskje blir den sort for det har jeg liggende. Men smæsjing håper jeg den blir
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  6. Syns den var kjempetøff...en dør ingen andre har...det liker vi :) Du er såååååååååå kul og flink <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...