søndag 2. januar 2011

Årets kuuule julekort.


Nå er jo jula snart over, men jeg må vise dere familiens julekort. I år var jeg lei av de tradisjonelle røde julekortene, så i år ble det julehilsen med en kuuul vri:-) Vi tok bilder av guttene i november, men vraket de og valgte heller dette bildet av guttaboys tatt med iPhone på flyplassen på vei til Hellas. Jeg bestilte før bilder gjennom Elitefoto (og fikk de utlevert på Elite her i sentrum), men nå har jeg oppdaget Eurofoto hvor du kan lage de mest fantastiske fotobøkene du kan tenke deg. Mange muligheter for kreativ utfoldelse!  De kom raskt levert i postkassa mi med regning. Jeg lagte en kavalkade over årets bilder og ga til svigermor i Athen. Vissnok den beste gaven hun kunne få!! En hel bok med bilder av barnebarna hun savner så sårt.

Nei, nå må jeg vel logge meg av og rydde vekk jula:-)
Her står nissemann i inngangen og ønsker velkommen enda. Plastmatten er fra Kremmerhuset, stickersene på veggen fra Ikea og stumtjeneren lagde jeg selv på sløyden i 5. klasse (!!!).

Nyttårsklem til alle bloggere!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...