tirsdag 21. juni 2011

Hadde jeg hatt 25 millioner...


Ja, hadde jeg hatt 25 mill. skulle jeg sannelig lagt inn et bud på dette huset!!!

Det ligger i nabofylket mitt ikke langt fra Trondheim og er til salgs på finn.no.
Bruksareal på 942m2!! 5 soverom! Lurer på om det følger med hushjelp og gartner...
Sjekk den utsikten!






Foto: Heimdal Eiendomsmegling

Dette er jo som hvit kanvas til å tegne på. Gjett om jeg skulle gått amok med fargerike møbler, knæsje oppussingmøbler og hjemmelaget surv. Dette kunne jo blitt et skikkelig hjemmekoselig hjem.
Og det ligger i Malvik, så da kunne jeg tatt ettermiddagskaffen på Milde Mathilde & drillpikene... Sukk...

Å, det er nesten så det roper på meg...
kom... flytt inn....har du ikke en rik onkel i Amerika.... psst... hører du meg... kom og sprit meg opp.......du har da fått igjen litt på skatten.... hallo.... og hva med feriepengene.... kom...

8 kommentarer:

  1. Jeg tror du hører feil.... for det er nok MEG det huset roper på altså... hører du ikke... zzzzrrrrooooooollllllmååååååårrrrrrr.........!!!!!Ja? Du hører det ja? hihi

    SvarSlett
  2. Hadde iallefall ikke kjøpt det uten medfølgende gartner og hushjelp ;)
    Drittlækkert!!

    SvarSlett
  3. 942 m2 er minst 800 for mange å vaske, rydde og støvsuge. ☺

    Velkommen som følger hos meg - stas!

    SvarSlett
  4. WOW!!!! Drømme... Sukk... Men, det er jo sikkert et styr å holde orden på alle husjelper, gartnere og tennistrenere hi-hi ;o) Ha en strålende dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Wow, det var litt av et hus gitt! Men dersom det ikke kommer med vaskehjelp så er det jammen ikke verdt å ta, TENK deg all den jobben :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  6. Nei, fytti - noe så GRUSOMT!!! Hvis jeg hadde hatt 25 millioner å bruke på hus skulle jeg nok klart å bruke det på noe mye finere. Hjelp - er DYNASTIET in igjen - og har jeg gått glipp av det??? Æsj, æsj og mangeganger ÆSJ!!!

    SvarSlett
  7. Ha, ha, Tove Cecelie, du hørtes ikke spesielt imponert ut... Kan jo igunnen si meg litt enig da, det må mange koselig møbler til og litt mer personlige ting for at jeg kunne bodd her. Men jeg så potensialet da...

    Sannheten er vel at hadde jeg hatt 25 mill. hadde jeg vel bodd på en øy i Hellas...

    Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  8. Det er billigsalg på greske øyer nå! 25 millioner rekker langt.:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...