fredag 30. mars 2012

Teppegulv: grunnen til sjøsyke?

Etter min tur med Hurtigrutas skip Trollfjord i forrige uke har jeg en teori...
Kan det være at det er teppegulvene som fører til sjøsyke?

Ta en titt på min dokumentasjon under:


Hallo!!!
Er det rart man blir kvalm?!


Jeg måtte altså ta en tablett på natten der jeg lå i lugar 733,
men når jeg gikk opp var synet som møtte meg følgende:
 Stille hav og ikke en bølge i mils omkrets...  


Konklusjonen er da;
enten har Maratonjenta en følsom mage eller så er det noe i teorien min om teppegulv:-))
Hva tror dere?

Er dere over middels interessert i teppegulv og en god latter anbefaler jeg dere å ta en titt innom
Ingrid Bjørnovs Facebook-side .
Jeg har så sansen for henne og humoren hennes!
Hun har eget album for topp 50 vegg-til-vegg-tepper fra hele verden.
Min favoritt er vel ifra Burj Al Arab-hotellet i Dubai med sine heftige farger og psykedeliske mønster.

God påske alle sammen!!
Hilsen Maratonjenta som hverken skal på hytte eller ski i påska,
men som holder seg hjemme (og litt på jobb) og skal kose seg med gutta og noen maleprosjekt.

1 kommentar:

  1. Helt klart teppenes skyld, he-he, de er jo kriminelt stygge...!!!
    GOD PÅSKE!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...