onsdag 7. mars 2012

KOSE-rommet


Her kommer noen bilder ifra hobbyrommet mitt i kjelleren.
Her er det pastellfarger, stearinlys, musikk og kreativitet som gjelder...

Den mintgrønne kommoden og hylla har jeg kjøpt på BruktBo Mule , puter er fra Kremmerhuset , Putegeriljaen, Cornelias hus og Villa Beto. Det fine broderiet har min oldemor laget:
"Øst eller vest, hjemme er best".


Gutta mine har døpt rommet om til KOSE-rommet,
 for her er det mamma koser seg (som det står på veggen).

De søte hjertene har jeg kjøpt av den kreative dama bak bloggen Wilhelmines
Den hvite stolen har jeg arvet av mormor og rammen er reddet under en dugnad
på småbruket til mamma og pappa.


Her er det loppeting og tang, oppussingsprosjekter, klipp og lim om hverandre.


Det mest geniale på hele rommet er gardinstengene med innpakkingspapir på veggen.
Kjempepraktisk:-)



Velkommen til alle nye følgere, jeg blir så glad av å se nye fjes!

8 kommentarer:

  1. har jeg gratulert deg med kjempefin reportasje i avisa? I tilfelle ikke; gratulerer! Men du, fint hobbyrom, men det er vel ikke slik hele tiden vel?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for trivelig gratulasjon, Lise:-) Og nei, det er sjelden det er så ryddig som på disse bildene, på høsten ser du nesten ikke gulvet av julegaver og nå holder det på å fylles med ulike malingsprosjekt:-) Og på sensommeren skal jeg ta bilde da to gutter legger papir på nesten 10 bøker hber. Men kose-rom er det allikevel, rotete eller ei:-)

      Hilsen Maratonjenta!

      Slett
  2. Hei på deg, så koselig å se hjertene i sååå fine omgivelser. Du har det jo så fargerikt og flott! Ha en fin dag videre, klem W

    SvarSlett
  3. Du har orden i sakene ser jeg:-) Koselig!

    SvarSlett
  4. Sånt rom vil jeg også ha ;) Legger meg til som følger hos deg!
    Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    Så flotte bilder!!
    Nydelige farger du innreder i og så utrolig mange detaljer!!
    Kjempefine hjerter fra Wilhelmines!!!
    Bli gjerne med på blogg-basaren min hvis du har lyst!!!
    Fin dag til deg!
    Klem Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett
  6. Supermysigt pysselrum!

    Jag har länkat hit från min utmaning "Lite rött är sött". :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...