mandag 26. mars 2012

Interiør-butikken Røst

Tusen takk for tips ang. mitt Bergen-besøk.
Jeg fulgte de fleste rådene deres og fikk fine opplevelser. 
Jeg må si denne byen imponerte meg, hit må jeg ta med Grekern og gutta en gang!

Den interiørbutikken jeg nok likte aller mest var "RØST".
Her var det Superliving, By Nord, Ferm Living, Rie Elise Larsen, Cathrine Kullberg og design fra gulv til tak.






 Her er link til Facebooksiden deres.
Og utsikten fra butikken helt nedpå bryggene var også flott.


Det ble altså en meget vellykket tur med blå himmel og godt vær,
bortsett fra at jeg ble en smule sjøsyk ombord på Hurtigruta,
men det kommer det innlegg om senere.

Jeg tror nemlig jeg har funnet grunnen til at så mange blir kleine:-)
Følg med...

4 kommentarer:

  1. Bergen er i sannhet en flott by :) Så fint at du hadde en fin tur :)
    KLÆm

    SvarSlett
  2. Og så du ringte var på Konglungen:)

    SvarSlett
  3. Åh dette var en kjempefin butikk.
    Der må jeg neste gang jeg er i Bergen...som ikke er så ofte. Hehe
    takk for tips, og en herlig kommentar inne hos meg!

    SvarSlett
  4. Hvor er det sjovt. Det er min kærestes moster og onkel som designer og ejer Superliving. Fantastisk blog du har, jeg har meldt mig som fast læser!
    Fortsat dejlig dag
    Anne-Sofie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...