onsdag 14. mars 2012

Irina åpner butikk!!

I morgen kveld tors. 15/3/12 kl. 19:00
er det vernissage av den nye butikken til bloggvenninne Irina.
"IrinaStyle" ligger på den sjarmerende låven på Ersgard, ikke langt unna flyplassen på Stjørdal.

Irina jobber nå på spreng for å få ferdig alt til imorgen, se bilder av hvordan lokalene blir nedenfor.
Og jeg lover dere, de redesignede møblene er like unike og fargerike!

 

  
Jeg har kjøpt begge disse bordene under på Irinas loppemarked i hagen hennes i høst.
Litt rosa og gult i hverdagen fresher opp! Jeg ELSKER de!


Og nå kommer altså en låve full av hennes fargerike produkter med bord, sofaer,
skjenker, tallerkenhyller osv. Vi snakker crazye tapeter og mye råååsa, grønt, gult og turkis!
Og for dere som liker mer de hvite og duse fargene, har hun også noe for dere.


Kom dere en tur på åpningen eller stikk innom ved en senere anledning.
Du blir garantert igodt humør, Irina er ei kreativ, raus og artig jabbkjærring som vi kaller det på trøndersk:-)

Jeg skal dit, kanskje vi treffes?!

Og vil du være med i trekningen om lekre plexiglassben som på bildet under,
så hiv deg med i GiveAway'en som Irina har gående.


3 kommentarer:

  1. Så spennende! Søren at jeg er uten bil i morra da...

    SvarSlett
  2. Så kult!Her må jeg innom neste gang jeg kjører lillemor til flyplassen(fast hver 2 mnd)
    Kan jeg få adr?
    Lykke til din venninne og kos deg på åpningen:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Hurra så gøy å se deg igjen. Ble bra det der. Og gleder meg til å se bildene vi tok alle sammen.
    Koooos helg te dæ
    Klem klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...