tirsdag 14. desember 2010

Jul på kontoret


Slik ser det ut på kontoret mitt i disse juletider. Lysene burde vel ha vært lilla og kun ha 3 tente lys, men her på kultursenteret har vi vært i julestemning i mange uker nå, så jeg fant fram røde lys og sier "kjøra på!".

Gavebutikken på Stiklestad Nasjonale Kultursenter har de flotteste gaver året rundt og under er noe av vinter/julevarene. Vanskelig å gå forbi.... en kan si det slik at det har flydd en engel eller tre hjem til meg:-)








Julenissehilsen fra Stiklestad!

2 kommentarer:

  1. Vakkert!
    Hadde nok brukt all lønna mi på den butikken hvis jeg hadde jobbet der, liksågreit å jobbe i en billigbutikk da ,) hihihi

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen fra Stiklestad, her så det virkelig koselig ut, med lekre ting!

    Nyt dagene og klem fra meg;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...