tirsdag 8. februar 2011

Kom på Venninnehelg på Stiklestad 5.- 6. mars!


Hei bloggedamer i Trøndelag!!
Mine kolleger og jeg arrangerer Venninnehelg her på Stiklestad Nasjonale Kultursenter og Stiklestad Hotell
5. og 6. mars 2011

Ta med venninnene, syforeningen, søstra/mora, kolleger på en artig helg i Verdal!
Vi ligger kun 3 km. fra Verdal sentrum, 1 times kjøring nord for Stjørdal og 1/2 time sør for Steinkjer.


Kvelden starter med stor tapasbuffet i hotellrestauranten og så fortsetter vi kvelden med Humorkveld med Åsleik Engmark, Terje Sporsem og Mads Hadler, levende musikk, bar og høy trivselsfaktor før damene kan trekke seg tilbake til de moderne rommene på Stiklestad Hotell.
Etter frokostbuffet søndagsmorgen blir det et flott moteshow m/ vårens nyheter.

Venninnehelgpakken inkluderer alt dette:
overnatting m/ frokostbuffet, tapasbuffet (u/ drikke), billett til Humorkvelden, levende musikk samt moteshow. Små gaveoverraskelser på rommene.

2 på rommet: kun kr. 1045,- pr. pers.
3 på rommet: kun kr. 945,- pr. pers.
4 på rommet: kun kr. 870,- pr. pers.

Booking: hotell@snk.no eller tlf 74 04 42 00

Se hvor fine rom vi har:
Dobbeltrom m/ sovesofa så dere kan være opp til 4 på rommet!

Og under ser dere en av suitene våre.

Trivelig atmosfære! Hotellet ligger i samme bygning som Stiklestad Nasj. Kultursenter og ble bygget i 2007.
Hotellet er et Rica Partner Hotell og vi har den kjempegode Rica-frokostbuffeten!


Om du ikke har anledning til å ligge over på Stiklestad Hotell kan du kjøpe billett kun til
Humorkvelden kl. 20:30. Og hva med masse god tapas først fra kl. 18:00?

Bill.: 320,- / 290,- (grupper over 10 pers.)

Bill. + tapasbuffet: 565,-


Skal dere arrangere kurs/konferanse, seminar, kick off, julebord, sommerfest etc. på jobben så ring oss på tel. 74044200 og få et tilbud! Jeg skryter litt av arbeidsplassen min, men det må være lov:-)
Jeg stortrives her og er sikker på at dere vil trives også!

Eller besøk vår Facebookside

5 kommentarer:

  1. Det høres fint ut- skulle ønske jeg bodde litt nærmere :-)
    Kjempe morsomt å finne bloggen din!
    Håper grekeren din trives i Norge så godt som jeg gjør!

    SvarSlett
  2. Hei, jenter!
    Ja, Ann Kristin det er bare å hive seg med, få med noen gode venninner og få en trivelig kveld/helg:-)
    Demie, så gøy å se flere grekofile her!
    Jeg la meg til som følgere av bloggene deres, må lese litt mer når jeg får tid.

    Ha en finfin onsdag! Sola skinner!

    SvarSlett
  3. Ja, vi i "syforeningen" diskuterte det senest i går:D Har sååååå lyst! Så sjansen er stooor for at vi dukker opp:D Kanskje vi sees;)

    SvarSlett
  4. Btw...Velkommen som følger hos meg! Kjæmpetrivele!:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...