onsdag 2. februar 2011

Gorgeous??


Det er skjelden jeg virkelig reagerer på reklamesnutter, men den siste fra Jotun må jeg bare riste på hodet av... Damen under er overbegeistret for den nye matte Jotun Pure Color og skriker ut hvor fantastisk den er!

Alle ordene under blir faktisk brukt i denne malingsreklamen (!): 
 Wonderful, faboulous, sweet, yummi, lushious, gorgeous, smooth, creamy, delicious, soft, calm,
 Jeg lurte i starten på om det hele var basert på ironi, men faktisk tror jeg de er dønn seriøse..


Greit nok at produktet får mye skryt og jeg kommer sikkert til å bruke det i fremtiden, men det skal da ikke være takket være reklamen. Noe mer amerikanisert har jeg aldri sett, jeg skjønner at Jotun lager filmer for sitt utenlandske publikum, men dette minner meg om de tragiske Herbal Essenses-reklamene som gikk på TV for noen år siden hvor damene i dusjen stønnet så gæli at du trodde de holdt på med noe helt annet.


Her har vi altså fått interiørutgaven av Nigella Lawson, med engelsk aksent og massevis av superlativer... Faktisk har Lady-malingen egen Facebookside med over 2000 tilhengere! Ja, ja, jeg burde kanskje slutte å se på TV og heller begynne med et malingsprosjekt eller to:-)

Gorgeous, g o r g e o u s, GORGEOUS!!!


Bildene er hentet fra Jotuns hjemmeside.

2 kommentarer:

  1. Hei :) Har en award til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Ser det er en stund sia du publiserte dette innlegget, men føler allikevel jeg må kommentere.. for ja, du har helt rett Nigella Lawson, det er nettopp det som er hele meiningen med oppførselen til skuespilleren i disse reklamene, hun parodierer Nigella Lawson som instruert;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...