fredag 11. februar 2011

Ukens Epla-favoritter

Det er snart morsdag og valentinsdag! Nå tviler jeg på at min kjære Greker er så mye innom bloggen min, men her er altså ukens Epla-favoritter (hint, hint...)

Øverst er ett av de hærlige, humoristiske bildene til Gunvor Rasmussen. Hun kombinerer vakre tegninger med grotesk humor, tegner monstrer, småfulle damer, men også helt enkelt bare vakre akvareller i pastellfarger. På Valentine tror jeg skal slenge ut til min bedre halvdel "Ha, ha, du var gøy! Bli med meg hjem!" Ja, man må får jo ikke mer krydder i hverdagen enn det man strør på selv!!! :-)  
Ta en titt på http://gunvor.no/
eller på EPLA


Ovenfor er vakre øredobber fra FROST. Yngvil har jeg handlet fra før, produktene blir bestandig kjapt levert pakket inn i en søt eske. Som julegaver og venninnegaver er disse super. Alt hjemmelaget! 


Kan man noen gang få for mange vimpler i hus??!! Nei! The more, the merrier!
Ovenfor: lilla vimpler fra LILLE HOTTENTOTT
 Jeg har allerede et par vimpler fra Sissel, men har så lyst på fler:-) De er håndsydde og har tom. små heklede blomster på! Smelt.... Hun har også en kjempetrivelig blogg


Soppene over er fra KiLi og det søte bærenettet er fra Mette's Symakeri som jeg faktisk tror er fra nabobyen Levanger. Hun syr også de søteste tyllskjørt for små ballerinaer.

Og til slutt en kuuuul lue jeg vurderer å kjøpe i ekstratantegave til ei lita tulle jeg er så glad i. Med 3 brødre med tøffe dødningeskalle-klær sklir hun vel rett inn med denne lue-kreasjonen fra Ingrid Cilinska

Nei, nok windowshopping for idag! Nå må det til med litt FredagsKos med gutta!

4 kommentarer:

  1. ÅÅå:D Dette var STAS! Tusen takk for fine ord om tegningene mine. No blidde jeg glad! Ha en finfin helg:)

    SvarSlett
  2. Takk for skryteinnlegg om vimplene mine:) Det varmer ordentlig!! Håper du får alt du ønsker deg til morsdagen/valentinesday:)

    Stor klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. -13? We have about 4 here today and I said this morning brrr it is cold. We had 17c yesterday. Oh well, I suppose you may say you can have the best of both worlds: Stay cool and sophisticated in the North, then loosen up in the South LOL! Enjoy the weekend!

    SvarSlett
  4. Gunvor er så flink :-) Også så mye annet fint du har sett her også da!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...