mandag 30. juli 2012

Hva heter dette Figgjo-funnet?

For noen uker siden besøkte jeg bruktbutikken Smia i Stjørdal
og kjøpte dette søte settet fra Figgjo Flint.

Men hva heter det?? Noen som vet?


Som regel bruker Google å være min venn, men denne gangen kom det fint lite utav lang søking der.


Kaffeslabberas-setter for 2 personer består av
2 kaffekopper med fat, sukker & fløte sett, kakefat og saftmugge.
Søtt, hva? Og flott norsk designhistorie!

 Dette tegnet står jo under, men ingenting om årstall eller serie.
Ble så nysgjerrig, og så kan det jo hende jeg har lyst å komplettere serien.
Alle tips mottas med takk!!



Sen-sommer-klem fra Maratonjenta!!!

8 kommentarer:

  1. Jeg kjenner at jeg ble ubeskrivelig misunnelig! Dette er fint, men hjelpe deg med navn, det kan jeg ikke. Det ser veldig femtitalls ut i dekoren.

    SvarSlett
  2. Det bruker jo som regel å stå under hva det heter..hmm
    Det var skikkelig lekkert! :-)

    SvarSlett
  3. Oi, det der har jeg faktisk ikke sett før, men det var jo bare leeeekkert da!! :D

    SvarSlett
  4. Unni Raaen Nysæther6. august 2012 kl. 08:34

    Figgjo Flint har utsalg på Ålgård ved Stavanger. I utsalget er det også en liten museumsdel. Vi var der i sommer - fint! Hva med å sende en henvendelse dit? Kanskje de kan hjelpe? Lykke til! Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tipset, Unni:-)
      Klem fra Maratonjenta som faktisk er i Maraton nå.

      Slett
  5. Superfint!!! Heldige du :) Fortsatt finfin august til deg - Hellas ser veeeeldig fristende ut :)

    SvarSlett
  6. Bedre sent enn aldri. Det heter Regnbue og er designet av rolf. Ble gjerne medlem på gruppen: Figgjo flintgods kjøpes, selges eller byttes på facebook:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...