fredag 7. januar 2011

Veske for vin-elskere


Hei, vinelskende damer! Sjekk ut denne praktiske vesken:-)
Vel, egentlig er det en 3litring med god hvitvin, praktisk hva?! Jeg må vel på Vinmonopolet og sjekke ut om de har den på lager. Ja, jeg må innrømme at jeg er av den typen som velger vinen min basert på utseende. Fresht design på etiketten sier vel egentlig ikke så mye om smaken og fylden, men for meg holder det! Er den vakker å se på så er den sikker god. Shallow me...

Jeg er jo gift med en greker og de fleste vil vel tro at jeg tar meg en sup vin hver dag, men neida... Jeg har nyttårsforsett i år om å bli flinkere til å drikke vin! Og da tror jeg at jeg begynner med å kjøpe denne. Jeg skal jo på nyttårsfest med jobben imorgen. Tenker den vekker oppsikt på forspielet...
Skål, cheers eller Jamas!!! som vi grekere sier...


GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. Wow, den var lekker! Nå er jeg en rødvinsdrikker, så kanskje de har noe lekkert for oss også:) Denne kan du jo ha med deg overalt:O)
    Ha ei koselig helg og klem fra meg....som venter på at gubben skal komme hjem med den gamle bilen:O)

    SvarSlett
  2. Åååå! Herlig! Lurer på om jeg kan få AS vinmonopolet til å ta inn den der jeg! :D

    Chardonnay er jo alltid friskt og herlig. Sikkert en god vin det der!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...