fredag 21. januar 2011

Venninne-kveld!


Da er det snart helg og jeg skal på venninnehelg!! Og ja... jeg planlegger å ta meg en liten rødvin eller irish coffee som på bildet over. Jeg må påpeke at jeg ser slik ut pga. latteranfall, ikke promille. Bildet er tatt på en venninnetur til spa-senteret Jurmala utenfor Riga. Men slik blir jeg da i godt selskap, rund og blid, veeelig godt humør. Ikveld er vi innbedt på middag hos en av mine "søstre" som bor på en fantastisk plass i Verdal.

På bildet under ser du hvordan hun hadde dekket opp ved forrige biffmiddag med venninnene. Legg merke til utsikten bak. Det er vakkert i bygdanorge! Og legg merke til at lysene, rosene og serviettene matcher med vin-dunken! Gjennomført! Sånt liker jeg!


Jeg har selvsagt ordnet meg med sjåfør ikveld. Akk... jeg drømmer om den dagen da Filosofen og Storebror kan kjøre på morsan slik at jeg får truffet disse venninnene litt oftere. Men som dere ser så øver de:-) Bildene under er tatt på en flott trafikk-regelpark i Nea Makri, Hellas. (Tror kanskje noen voksne grekere burde ha tatt seg en tur dit og frisket opp trafikkvettet litt).


Anyway, damer! Ha en flott helg og vær forsiktig på glattisen om dere kjører!!
Ok, hjelm kan dere droppe da....


Nå er det få dager igjen av GiveAwayen min! Har du ikke tatt lodd enda, så hiv deg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...