søndag 2. januar 2011

Heldige meg!

Noen måtte ha lest ønskelista mi, for jeg fikk massevis av flotte gaver som var akkurat hva jeg ønsket meg.
Ja, nå er både Alv og Pip i hus!! Cappucinoen smaker mye bedre i disse koppene!


På bildet under er en av de mer finurlige gavene jeg fikk, perfekt for meg som elsker store selskap!
Dette er stettmarkører fra Museum of Modern Art i NY. Disse fikk jeg fra en god venninne i Athen. Slik kan hver og en merke glassene sine og jeg slipper å sette på 3 vaskemaskiner etter en fest. Genialt!


Og så fikk jeg fra min barndomsvenninne i Trondheim denne artige øl/brus-åpneren fra Ritzenhoff med 2 ulike sider. Du er en engel når du åpner første øl.... og et lite monster når du åpner flaske nr. 7...



Cheers! Skåååål! Jamas!! (som vi sier i Hellas).

1 kommentar:

  1. Hei.
    Så herlige gaver:)
    De glass markørene falt i min smak. Kjempelurt.
    Koselig blogg du har:
    Ønsker deg flotte januardager:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...