fredag 10. desember 2010

LALO



Jeg har nettopp lagt inn en kommentar på sida til Irina ( http://www.allofirina.com/), en interiørblogger med sans for stil og masse farger. Er det noe jeg liker så er det et skikkelig sprekt påfunn som involverer sterke farger og annerledes kunst!

Og til dere andre fargeglade har jeg her et tips. Sjekk ut LALO http://sw.lalo-treasures.com/

De har de mest fantastiske lysestaker, smykker, ringer osv. Ja, vil dere ha litt ekstra farge i livet så invester i en slik fargeklatt. Jeg har selv kjøpt lystestaker her på gavebutikken på Stiklestad Nasjonale Kultursenter (de er nok utsolgt nå), men jeg tror også du kan få tak i de i Trondheim.







Og nå har de til og med laget julepynt. Sjekk ut den søte pynten nedenfor:
 
 Og knotter....
Kjenner det kribler i hendene for å pusse opp en gammel skjenk jeg har.
Tenk deg om den hadde fått noen slike knotter. Driiiitlækker!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...