tirsdag 21. desember 2010

Jentekveld


Ja, slik ser det ut når det er jentekveld med venninnene og temaet er "Sex&theCity". Gjennomgangsfargene er rosa, pink, magenda, kaprifol og fuksia:-) Cosmopolitans, muffins (som Carrie er så glad i) og snacks står på menyen. Hærlige peoner i vasen og bordkort med navnene våre på (ehe... Carrie, Charlotte, Samantha og Miranda for anledningen). Og på CDspilleren går soundtracket fra den den siste filmen. Dette ble en topp kveld med masse latter, knising og skåling.


Jeg er jo verdens heldigste og har hatt 5 gode venninnene fra jeg var 11 år gammel og flyttet til byen. 28 år etter er vi fortsatt like gode venner og nå har til og med barna våre sterke vennskap. Jeg har ingen søstre selv. men har 5 håndplukkede søstre som er som familie for meg.

Jeg kan ikke beskrive hvor viktig dette vennskapet har vært for meg. De har alltid vært der for meg... Ja, selv etter 13 år i utlandet var vennskapet like sterkt da jeg flyttet tilbake. Bildet under tok vi for 10 år siden på Studio G og det henger stort innrammet hjemme hos meg, like viktig som familieportrett og babybildene av ungene. Jeg er øverst med hodet på skakke. Er det ikke et hærlig bilde?

Vi har vel noen rynker og kilo mer nå etter ti år, men hva gjør vel det, vi vet at disse jentene er glad i oss uansett hvor gamle og slitte vi blir, vi har planlagt å bo på samme pleiehjem når den tid kommer! Kveldsbesøk på naborommet med rullatorer (med en rødvinsdunk oppi) tenker jeg!





Vennskap er som en kopp sjokolade i vinterkulden, den gjør deg varm tvers igjennom....

3 kommentarer:

  1. Ja, slike vennskap er gull verdt! Skjønner godt du setter pris på disse jentene og de på deg.
    Jeg tar juleferie så jeg ønsker deg og dine ei trivelig jul! Kos deg masse!
    Juleklem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fin vennegjeng !
    ;) takk for hilsen inne hos meg . . .

    God helg!

    SvarSlett
  3. For et herlig innlegg. Flotte jenter. D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...