mandag 14. mars 2011

Lekker lilla lampe


Må bare vise dere mitt siste innkjøp, en lekker lilla lampe med satengskjerm og varm hærlig farge...
Jeg er ikke grådig eller gjerrig, men elsker følelsen av å ha kjøpt produkter på tilbud eller med en skikkelig hiva rabatt. Noen ganger sparer jeg lenge for å kjøpe meg en litt dyrere ting, men kommer jeg over kupp som jeg virkelig liker, slår jeg til. Og denne lampa var et slikt tilfelle; 49,- på Kremmerhuset! Ja, takk!

På bildet over ser det ut som jeg har satt en rød rose oppi lilla vase, (og det er jo ikke likt meg), men rosen var altså rosa og matchet flott:-) De små Rice-vasene under kjøpte jeg nettopp og de er bare så yndige...



Tapaskvelden med jente-kollegene mine ble en toppkveld! Se alle de fine blomstene jeg fikk av disse flotte tøttene.... Ja, jeg fikk tilogmed en hel gjeng artige påske-høner som sklei rett inn i vårfargene på stua.
  


Ha en finfin uke jenter!!

6 kommentarer:

  1. så herlige bilder med nydelige farger, Maratonjenta:) Fine ting, artige de påskehønene:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Har en overraskelse til deg inne hos meg!

    Håper du får ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Åhhh vil ha !! vil ha :) Nydelig in all senses....love :)

    SvarSlett
  4. Takk for trivelige kommentarer, jenter! Ja, Irina, var ikke den lillae lampa flott? Må også si jeg elsket de gule bena på puffen din! Den ble 10 ganger kulere enn min:-) Tenker den blir flott ved siden av det gule Ikea-bordet med raseben....

    Solrosa, tusen takk for flott award!

    Ha en finfin dag! Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...