torsdag 10. mars 2011

Spa og kundekveld


De siste månedene har jeg konsentrert meg litt om egen helse og selvfølelse med fokus på kosthold og lett trim, noe som etterhvert har resultert til at jeg har gått ned 11 kg. For å belønne meg selv har jeg og bestevenninna mi (mamma) planlagt en hel jentedag i Trondheim om noen dager! 


Vi begynner med lunsj i Palmehaven på Britannia Hotel sammen med min 88 år gamle bestemor og fortsetter deretter med litt massasje på Britannia Spa og Velvære.


Vi har satt av maaaange timer til avslapping, nytelse og relax i badstuene og bassengene de har på denne nye spa-avdelingen. Ingen deadliner, telefoner eller e-mailer... null stress....Gjett om jeg gleder meg!


Bildene over er fra Britannia Spa og Velvære

Og ikke nok med det, men på kvelden er vi av de heldige 80 som får være med på kundekveld på den flotte interiør og klesbutikken Cornelias Hus. Der blir det mote, stylingtips og sprudlende...


Besøk gjerne bloggen til Cornelias Hus
Bildene er lånt derifra:-) Du finner de også på Facebook!

Ja, på kundekvelden skal det til og med være en egen sushi-chef der....


Det er godt å ha slike "gulerøtter" foran seg, for nå har jeg jobbet snart 12 dager i strekk.
Men hverdagen blir enklere når man har noe slikt å se fram til!

Snakk om selvdigging! Men jeg har egentlig ingen dårlig samvittighet, både mann og barn har det mye bedre med en blid, lykkelig og avslappet kone og mor i hus:-) Er dere ikke enig?

6 kommentarer:

  1. Ahhh det høres hærlig ut og vel fortjent! Kos dåkk MASSE! Klem

    SvarSlett
  2. kos dokker i byen i mitt hjerte:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Åh, det høres helt Fantastisk ut!:)
    Jeg prøøøøøver å legge om kostholdet og trimme selv og må si at jeg blir inspirert av å lese om hvor flink du har vært!:)

    Må si som Gult hus i svingen "Kos dåkk i byen i mitt hjerte":) For Trondheim e verdens beste by!

    Stooor fredagsklem fra mæ!:) Minibloggtreff en dag i nærmeste framtid?

    SvarSlett
  4. Grattis med vektnedgangen! Jeg prøver jeg også, men med varierende hell :)
    Jeg har lagt meg til som følger hos deg også, synes du har en kjempefin blogg. Jeg er så glad i farger, og bloggen din er 'helt meg'.
    God helg!

    SvarSlett
  5. Høres helt vidunderlig ut! - men du har jo vært superflink og fortjener det!

    SvarSlett
  6. Takk for det, jenter!!
    Ja, kjempegøy å endelig fått til å gått ned litt, må si det hjelper mye både på humør og livskvalitet. Jeg har jo hatt "JoJoslanker" som mellomnavn, men nå vurderer jeg å droppe det:-)

    Velkommen som følger From not to hot!

    Hilsen Maratonjenta!"

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...