søndag 20. mars 2011

13.000 sidevisninger!


Idag la jeg merke til at jeg har siden juli i 2010 hatt tilsammen 13.000 sidevisninger!
Veldig motiverende og veldig gøy!! Det finnes jo mange bloggere som er skikkelig dyktige og har flere hundre tusen sidevisninger, men for meg er dette ganske stort!

Jeg vil veldig gjerne ha flere følgere og lesere, spread the word if you feel like it:-)

Nå har jeg også lagt til et valg i margen til høyre for de lesere som ikke har blogg.
Skriv inn adressen din der og du vil få en liten mail når jeg legger ut nye innlegg.

Hilsen Maratonjenta!

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du har fått så mange sidevisninger! :) Ja, de vasene på bloggen min er kremmerhuset :)Synes de er kjempefine! :)

    SvarSlett
  2. Bestandig like koselig å titte innom bloggen din Inger Lise. På fridager uten planer brygger jeg meg en stor kopp med god kaffe og surfer innom mine faste blogger og leter etter nye og inspirerende sider. Tusen takk for at du deler med meg. ;-) Nøstekjerringa I Proffesor Ryghsgate :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...