torsdag 31. mars 2011

Kjentfolk i interiørblader...


Denne måneden har to av mine venninner dukket opp i interiørblad.
Sjekk så flott nabo Kari fikk det etter at Bonytts interiørarkitekt hjalp henne med ny trappeoppgang.


Lyst og trivelig!!
Men hun har sannelig vært tålmodig, men som hun sier selv i artikkelen:


Og så har min gamle nabo Evy (som jeg savner veldig) hatt besøk av Vakre Hjem og Interiør som har laget reportasje av kjøkkenet hennes. Dette er et unikt hjem, med masse kjærlighet lagt i hver lille ting.
Da jeg besøkte familien var de halveis i prosjektet og da så det slettes ikke slik ut! Men Evy hadde en visjon gjennom hele oppussingen og så klart for seg hvordan det skulle bli. Jeg er imponert over utholdenheten, kreativiteten og positiviteten til denne hærlige personen!


Bildene i reportasjen over er tatt av den dyktige fotografen Franciska Munck-Johansen. Jeg venter spent på utgivelsen av boka hennes "Sanselig Sommer", den ser jo ut til å bli et kunstverk.
Sjekk bloggen til Franciska HER
 

De to venninnene mine har begge hjem som de absolutt burde ha blogget fra, men med små barn og hektiske hverdager er det ikke alltid tid til slikt. Og derfor er det så flott at interiørbladene har gitt oss en liten titt:-)

Så har dere ikke kjøpt disse bladene enda, så løp og kjøp!

3 kommentarer:

  1. Har det siste bladet der, elsker kjøkkenet!
    Det er ikke så mye aktivitet hos meg om dagen, men jeg fikk en award forrige uke! Den har jeg valgt å gi videre til deg! Titt innom. Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  2. Steiki, ser ut som jeg må overloade på interiørblad denne måneden! ;)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig innlegg. Ja, dette kjøkkenet er virkelig helt spesielt og Evy er en fantastisk person.

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...