tirsdag 19. oktober 2010

Vimpler fra Epla.no

Jeg har de siste årene hatt sterke symptomer på vimpel-dilla, ja, huset og verandaen min har direkte vært fylt av fargerike vimpler i ulike størrelser og lengder. Noen har vært kjøpt på Åhlens, noen laget av meg selv i papir og noen kjøpt på Epla av dyktige syersker.

Jeg skjønner ikke hva det er med disse vimplene, men de gir meg glede, godt humør og følelsen av feiring i hverdagen:-)

I gårkveld sto jeg ikke for fristelsen, jeg måtte bare ha disse! Se hvor lekre og forseggjorte de er. Det er Lille Hottentott som har laget den og nå venter jeg spent på at den skal dukke opp i postkassa mi. Vimplene har til og med heklede små blomster på. Smelt!
Hun har også en flott blogg, check it out!
http://lillehottentott.blogspot.com/





2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så koselig at du likte vimplene mine!
    Jeg tenkte nok at det var du som hadde kjøpt de ja, når jeg så deg som ny følger;) Det morsomme er jo at jeg ikke har annonsert på bloggen enda at jeg har butikk på epla! Jeg prøveåpnet den nemlig i går, og ville vente til jeg fikk lagt ut bilder av litt flere produkter! Jeg ble virkelig hoppende glad av å få solgt noe allerede første dagen!! Så tusen takk skal du ha:)
    Vimplene blir puttet i postkassa i kveld, på vei til nattevakt - så håper jeg at du blir fornøyd!

    Klem Sissel:)

    SvarSlett
  2. Vimplene var bare rå-lekre, Sissel! Er fristet til å kjøpe fler! Vet av flere venninner som vil bli glad for en slik julegave:-)

    Keep up the good work!

    Høstklem fra Maratonjenta!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...