tirsdag 26. oktober 2010

Bamsebrakar i hver krok

Jeg tok meg en runde rundt i huset forleden for å ta noen bloggbilder og ble overrasket over hvor mange bamser som finnes i huset mitt. Ja, her er bare noen av de!

Teddyer på Filosofens rom, bamser på Eldstemanns rom, bamsebrakar på veggen i ramme osv...
Se nedenfor, to stykker som sover søtt på puter og en som er på fisketur!! Hallo!

Ja, ja spørs om jeg hadde et snev av bamsedilla før jeg fikk vimpeldilla (mitt nåværende syndrom)... Men søte er de da, og guttene mine er to skikkelig kosegutter, kanskje fordi de har lært å kose med alle bamsene sine?



2 kommentarer:

  1. Finnes det noe koseligere enn en bamse, da? Mine døtre er over 30, men sannelig har jeg kosedyr ennå her hjemme, favorittbamsen har de tatt med;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei, Tovepia!
    Så godt å høre at det er flere enn meg:-) Jeg blir jo nesten nostalgisk av å tenke på at guttene skal bli store og flytte ut (og ta med seg ynlingsbamsen)... Ja, ja, får håpe de gjør som greske gutter flest, bor hjemme til de er god over 30:-)

    Tilfeldigvis så jeg på en annen blogg at det er den internasjonale bamsedagen idag! Snakk om tilfeldighet!

    Bamseklem fra meg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...