mandag 1. august 2011

Lillejenta har blitt stor...

Ovenfor ser dere Maratonjenta anno 1981...Søt og blid ja?:-)
Jenta er vel ikke akkurat like søt nå, men blid er jeg ihvertfall!

Ikke rart jeg er blid når mine 5 søstre overrasket meg med skikkelig bursdagsfeiring, gaver og full pakke!

Jeg har jo egentlig bare 2 brødre, men disse bestevenninnene mine har jeg hatt siden jeg var 11 år så det føles helt rett å kalle de søstre. Snart kommer de på et ukes besøk på sommerhuset i Maraton også.
Bestandig mye latter og fjas når vi samles...


Og ikveld blir det nok en bursdagsfeiring med familien på Skatval.
Jeg håper på knuseklemmer fra mine 9 tantebarn som jeg er så utrolig glade i.
Søte-henglslete-tynne-beskjedne-latterfulle-veldig-glad-i-å-sove-tenåringer...


Men mest av alt gleder jeg meg på snart å treffe igjen Grekern, Storebror og Filosofen
 som jeg ikke har sett på 4 uker!! Can't wait!


(ser forsåvidt ut til at de har funnet seg tilrette i sitt andre hjemland....)

Sommerhilsen fra Maratonjenta!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Kos deg masse med all feiring og nyt oppmerksomheten.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Hyggelige og morsomme innlegg hos deg!! Grattis med 39!! Du må ikke forandre på noe før du blir 50? :-) AnneK:-)

    SvarSlett
  3. HIPP HURRA FOR DEG, og guu' for ei knalltøff lampe du har fått deg : )) I det hele tatt: lekkert hjem og super blogg!

    Igjen: Gratulerer med dagen!

    Hilsen Silje på Kremmerhuset Levanger

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen i går! Ser ut som du har kost deg med gode venner. Det var en sprek lampe du hadde fått av deg selv :) Lurt å hjelpe til, så man er sikker på å få noe man ønsker seg! :)
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  5. Hei Inger Lise:))))
    Tænk at æ skuill finn dæ hen da!

    Kjæmpekoslig blogg du hi!

    Såååå arti å sjå bilde tå damegjengen:)
    Læng sea æ hi sjett gjængen samla...

    Æ hænge mæ sjølsagt på som følger`n din:)

    *Stor Klæm fra Anne Torill*

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen som var.
    Så søt du var på det bildet :-)

    Lotte

    SvarSlett
  7. Så koselig at du deltar i utfordringen hos meg, det gleder meg masse, masse!

    Ønsker deg en fin ukesstart:)
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...