onsdag 6. februar 2013

Gresk sand


For tiden er vi inni en liten svart/hvit-periode, don't worry, den fargerike Maratonjenta kommer nok tilbake når våren kommer, men nå føler jeg meg litt påvirket av hvit snø og svarte kvelder.

I trappa opp til 2. etg. henger s/h naturbilder min kjære har tatt, 
bilde av mine bestevenninner, barneportrett av guttene og Grekern.

Yngstemann er i full gang med oppussing av rommet sitt og istedet for å kjøpe nye hyller som matcher,
 ble det litt mer heftgrunn og Jotun chi på de også.



 Når kråka sitter i snødekte trær utenfor må jeg si jeg savner Hellas litt...
Tar ofte meg selv i å leke med sanden i glasskrukken ved siden av meg. Denne sanden er hentet på stranda i Marathon, jeg var nemlig gal nok å ta med meg 4 kg. i kofferten i sommer. 

Venninnene mine lo av meg der jeg satt som en 4-åring og silte sanda, men den ble lekker pynt på bordene på 40-årsdagen min sammen med oliventrær og grønne lys.
Litt ekstra gøy å vite at det var ekte gresk sand:-)


Flere som lengter til sydligere strøk?
Eller kanskje dere allerede har betalt depositumet på charterturen?



1 kommentar:

  1. Jeg kunne også godt bruge forår, og de kedelige mørke vinter aftener har også fået mig i sort/hvid humør..

    En rejse sydpå ville ikke være dårligt! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...