torsdag 5. juli 2012

En ny blogg verd et besøk!

For noen dager siden hjalp jeg venninne Evy litt med å lage hennes første blogg.
To timer med tasting, trykking og fliring på telefon mellom Oslo - Verdal:-)

Dette er ei utrolig kreativ tøtte med stor familie som har både grønne hage-fingrer,
unik stil hjemme og en sprudlende personlighet.

Ta en titt på noen av bildene fra de første blogginnleggene hennes:

Foto: Franciska Munck-Johansen

 Franciska Munck-Johansen

Jeg husker jeg ble imponert over hennes estetiske sans da vi var naboer her i Trøndelag.

Evy var den som laget de trivligste kaffeslabberasene med skjøre bestemorskopper og konfektkake og som alltid hadde tid til å slå av en prat. Hun elsker gamle ting med sjel, jeg husker hun ble helt nostalgisk når hun snakket om det gamle, slitte klaffbordet hun hadde fått tak i.
"Tenk deg alle de trivelige samtalene som har foregått rundt dette bordet!".


De har virkelig gjort en stor jobb med å pusse opp huset og jeg husker den gangen jeg besøkte de midt i oppussinga hvor en høygravid Evy ønsket velkommen:

"Stiga på, pass deg for saga, hopp over plankene, hils på mureren og velkommen inn... 
og du... vi har ingen stue, men to kjøkken at the moment."

Jeg hadde i lignende situasjon antagelig vært en utålmodig furie,
men denne dama var rolig og hadde tydeligvis en klar visjon om hvordan huset ville bli:-)


Var ikke dette en blogg verd å følge?
Ta en titt på




5 kommentarer:

  1. Dette hjemmet har jeg sett før!
    De er skuespillere ikke sant? Så det i et interiørprogram på tvFem og
    Falt pladask. Mitt drømmehjem som jeg aldri hadde klart å kreert.
    Skjønner at hun må være superkreativ og standhaftig.
    Den skjenken er jo til å dø for da ;)

    So long...
    Siw

    SvarSlett
  2. Hei.
    Dette kjøkkenet drar jeg kjensel på ja! :) Så det også på TV, og ble dødsens forelsket og sjalu på den grønne kjøpmannsdisken/kjøkkenbenken!
    Veldig verdt besøk og følgerstatus, spør du meg! :)
    Tkker for tipset! :)
    LenaE

    SvarSlett
  3. Så trivelig min venn! :)
    Takk for reklame og fine ord. Bli da rørt og sjø.. ;)

    SvarSlett
  4. Spennende! Takk for tips :-)

    SvarSlett
  5. Sjarmerende kjøkken:)Skal titte inn...
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...